خبرگزاری کار ایران

سازمان تامین اجتماعی به بیمه شدگان توصیه کرد:

همراه داشتن دفترچه بیمه در سفرهای نوروزی

asdasd
کد خبر : ۳۵۵۹۰۵

مشاور مدیرعامل و مدیر کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی به تمامی بیمه شدگان، بازنشستگان و مستمری بگیران و کارفرمایان محترمی که قصد سفر در ایام نوروز را دارند، توصیه کرد دفترچه درمانی این سازمان را به همراه داشته باشند.

به گزارش ایلنا  «امیرعباس تقی‌پور» ضمن تبریک فرا رسیدن سال جدید و آرزوی سلامتی و توفیق برای تمامی ملت ایران به ویژه جمعیت تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی، با اعلام این توصیه نوروزی گفت: به دلیل احتمال نیاز برخی از شهروندان به دریافت خدمات درمانی در ایام تعطیلات نوروزی و همچنین آماده باش مراکز درمانی این سازمان در این ایام، به تمامی بیمه شدگان، مستمری بگیران محترم توصیه می‌شود در طول زمان مسافرت خود، دفا‌تر درمانی خود را به همراه داشته باشند.

گفتنی است، در ایام تعطیلات نوروز شعب ۲۶ واقع در خیابان سی تیر و ۲۳ واقع در خیابان امام خمینی (ره)، میدان حسن آباد در شهر تهران فعال هستند و امور صدور، تجدید و تمدید اعتبار دفترچه‌های درمانی را ارائه می‌کنند.

همچنین در ایام تعطیلات سال جدید، شعب تامین اجتماعی اسلامشهر، رباط کریم، پاکدشت، رودهن، شهریار و ورامین در استان تهران به صدور و تجدید و تمدید اعتبار دفترچه‌های درمانی می‌پردازند.

در هر شهر یا شهرستان‌های دیگر کشور نیز، یک شعبه ارائه خدمات دفترچه‌های درمانی را برعهده دارد که ادارات کل استان‌ها و یا رسانه‌های محلی نسبت به اعلام آن‌ها اقدام می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز