خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی:

تصویب بودجه 72 هزار میلیارد تومانی تأمین اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۳۵۶۴۰۰

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از تصویب و ابلاغ بودجه 72 هزار و 542 میلیارد تومانی این سازمان برای سال آینده خبر داد و گفت: این بودجه توسط سازمان تأمین اجتماعی وصول و برای ارائه خدمات بیمه ای و درمانی هزینه خواهد شد.

به گزارش ایلنا،  سیدتقی نوربخش با بیان اینکه بیشترین درآمدهای سازمان تأمین اجتماعی از محل دریافت حق بیمه بدست می‌آید، افزود: در بودجه سال 95 نیز 44 هزار میلیارد تومان از طریق دریافت حق بیمه وصول می‌شود و مابقی هزینه‌های سازمان از محل درآمد حاصل از فعالیت‌های اقتصادی تأمین می‌شود.

وی با بیان اینکه در بودجه سال آینده سازمان تأمین اجتماعی افزایش مستمری بازنشستگان و همچنین افزایش کمک هزینه مسکن و خوار و بار به نحو مناسبی درنظر گرفته شده است.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی همچنین از اختصاص هزینه 5000 میلیارد ریالی برای مسکن اجتماعی و پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به بازنشستگان خبر داد و گفت: در سال 95 پرداخت تسهیلات قرض الحسنه تداوم خواهد داشت و امیدواریم در ضوابط اجرایی سال 95 امکان افزایش مبلغ وام‌ها نیز فراهم شود.

وی تداوم اجرای طرح کرامت رضوی و اعزام بازنشستگان به زیارت امام رضا(ع) را از دیگر برنامه های سال 95 سازمان تأمین اجتماعی برشمرد و گفت: برای این برنامه 80 میلیارد ریال در نظر گرفته شده است که بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته 30 هزار نفر از مستمری بگیران به این سفر معنوی اعزام می‌شوند.

نوربخش از هیات امنا، هیات مدیره و کارکنان سازمان تامین اجتماعی بابت همکاری و همراهی  در تصویب بودجه سال 95 این سازمان، تقدیر به عمل آورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز