خبرگزاری کار ایران

ادامه وضعیت نامشخص پرونده کارگر حادثه دیده پتروشیمی مارون

asdasd
کد خبر : ۳۵۷۰۰۳

با وجود اعلان نظر کارشناس رسمی در خصوص چگونگی حادثه منجر به فوت شهرام محمدی کارگر سابق پتروشیمی مارون، هنوز تکلیف قضایی این پرونده مشخص نشده است.

منابع خبری ایلنا از منطقه ویژه اقتصادی بندر امام در دنباله این خبر افزودند: براساس نظر کارشناسی تا این لحظه دست کم از طرف دادگاه رسیدگی کننده دو حکم قضایی در خصوص چگونگی پرداخت دیه به خانواده مرحوم محمدی صادر شده است.

براساس این اطلاعات که به نقل از همکاراناین کارگر پیشین پتروشیمی مارون بدست آمده است، آراء قضایی صادره شده هر بار با اعتراض کارفرمای اصلی و کارفرمای پیمانکار مواجه شده است.

شهرام محمدی تنها کارگری بود که در جریان حادثه انفجار روز نهم تیرماه سال گذشته پتروشیمی مارون دچار آسیب سوختگی شدید شد و در نهایت به فاصله 10 روز بعد براثر عوارض این حادثه در بیمارستان شهید چمران تهران در گذشت.

منابع ایلنا با یادآوری اینکه در زمان حادثه فداکاری شجاعانه مرحوم محمدی باعث شد تا از وقوع حتمی یک حادثه جدی در پتروشیمی مارون جلوگیری شود، در عین حال از  نامعلوم بودن سرنوشت وعده‌هایی که از سوی مقامات و مسئولان در خصوص اعطای نشان و نامگذاری یکی از میادین شهر برای تجلیل و بزرگداشت وی داده شده بود انتقاد کرده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز