خبرگزاری کار ایران

مصدومیت یک کارگر بر اثر ریزش آوار در زمین گودبرداری شده

asdasd
کد خبر : ۳۵۷۶۱۲

ریزش یکی از دیواره‌های جانبی زمین گودبرداری شده باعث شد یکی از کارگران در حال کار زیر آوار بماند و مصدوم شود.

بر اساس اخبار دریافتی ایلنا، وقوع این حادثه ساعت  ۲۶ :۱۶(هشتم اسفند ماه) به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد و آتش نشانان ایستگاه ۸۹ به محل وقوع حادثه واقع در خیابان دولت، چهار راه قنات اعزام شدند.

 «محمدیانی» فرمانده ایستگاه ۸۹ آتش نشانی تهران درباره جزئیات این حادثه گفت: محل حادثه یک قطعه زمین گودبرداری شده به عمق ۵ متر بود که به علت بی‌احتیاطی کارگران، یکی از دیواره‌های جانبی آن فرو ریخته و یکی از کارگران در زیر آوار گرفتار شده بود.

محمدیانی تصریح کرد: آتش نشانان پس از حضور در محل حادثه و در شرایط سخت که هر لحظه احتمال ریزش قسمت دیگر این دیواره خاکی وجود داشت، برای خارج کردن این فرد مشغول عملیات شدند.

فرمانده ایستگاه ۸۹ خاطرنشان کرد: خوشبختانه آتش نشانان موفق شدند به سرعت خود را به کارگر مصدوم ۵۰ ساله از تبعه افغانستان برسانند و وی را توسط برانکارد مخصوص آتش نشانی فیکس به بیرون از محوطه گودبرداری شده انتقال و سپس تحویل امدادگران اورژانس دهند.

گفتنی است؛ ‌ آتش نشانان با اجرای ایمن سازی‌های لازم و کشیدن نوار احتیاط در محل گودبرداری شده با ارائه تذکرات ایمنی لازم و تحویل محل به مالک به ماموریت خود پایان دادند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز