خبرگزاری کار ایران

مشکل بیمه‌ای رانندگان تاکسی به سال 95 کشیده شد

asdasd
کد خبر : ۳۵۸۰۹۲

جمعی از رانندگان تاکسی در تماس با ایلنا از ادامه مشکلات بیمه‌ای سال گذشته خود خبر می‌دهند.

براساس تماس‌های تلفنی که در روزهای گذشته توسط تعدادی از رانندگان تاکسی با خبرگزاری کار ایران گرفته شده است این مشکلات بصورت مشخص به تمدید نشدن دفترچه بیمه‌ها رانندگان بیمه شده و مطرح شدن انجام دوباره آزمایش پزشکی برای این گروه از رانندگان تاکسی مربوط می‌شود.

در این خصوص گفته می‌شود که دست کم 50 هزار راننده تاکسی حق بیمه  4 ماه( آبان و سه ماه زمستان سال 94 ) را به کارگزاری مورد تایید سازمان تامین اجتماعی پرداخت کرده‌اند اما در نهایت دفترچه بیمه‌های آنها هنوز تمدید نشده است.

در مورد مسئله انجام آزمایش پزشکی نیز گفته می‌شود که چون سازمان تامین اجتماعی بیمه رانندگان تاکسی را در زمره بیمه‌شدگان اختیاری قرار داده است و برابر مقررات این گروه از بیمه شدگان باید در بدو تشکیل پرونده بیمه آزمایش پزشکی انجام دهند و در صورت تاخیر در پرداخت حق بیمه های خود انجام آزمایشات پزشکی در مورد آنها باید تجدید شود.

از قرار معلوم رانندگان مورد نظر که مدعی هستند طبق موعد مقرر حق بیمه خود را پرداخت کرد‌اند می‌گویند که به دلیل مشکلات میان کارگزاری و سازمان تامین اجتماعی دیگر نباید هزینه تجدید آزمایشات پزشکی را پرداخت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز