خبرگزاری کار ایران

ادامه اعتراض صنفی کارگران نیشکر هفت تپه در سال جدید

asdasd
کد خبر : ۳۵۸۹۸۴

منابع خبری ایلنا در مجتمع کشت وصنعت هفت تپه از ادامه اعتراضات صنفی کارگران این واحد در سال جدید خبر می‌دهند.

به گزارش ایلنا، صبح امروز (۱۷ فروردین ماه) بیش از ۱۵۰ نفر از کارگران نی بر «مجتمع نیشکر هفت تپه» در اعتراض به تاخیر افتادن بخشی از مطالبات مزدی خود مانند مزد اسفند ماه سال ۹۴ و عیدی سال ۹۵ مقابل درب ورودی کارخانه تجمع کردند.

براساس این اطلاعات همچنین صبح روز گذشته جمعی از کارگران روز مزدی مجتمع نی شکر هفت تپه در اعتراض به عدم دریافت  ۴ ماه دستمزد و بیمه عقب افتاده خود در محوطه مجتمع تجمع کرده بودند.

به گفته یکی از کارگران این واحد این مطالبات جدا از بحث نگرانی‌هایی است که این روزها در میان آنها از بابت تصمیم دولت برای خصوصی سازی مجموعه هفت‌تپه گرفته شده است.

به نقل از کارگرمورد نظر گفته می‌شود دو سوم از عیدی سال ۹۵ کارگران رسمی این مجتمع که در بخش صنعت فعالند هنوز پرداخت نشده است.

به گفته وی همچنین به دلیل افرایش بدهی‌های مالی مجتمع نی شکر هفت تپه حدود ۴۰ نفر از رانند‌های تریلی‌های حامل نیکشر طی روز‌های گذشته با خاموش کردن خودرو‌های خود دست به اعتراض صنفی زده‌اند و از سوی دیگر حدود ۷۰ راننده وانت‌های باری استیجاری هنوز بابت  ۷ ماه معوقات مزدی خود طلبکارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز