خبرگزاری کار ایران

انتظار رانندگان تاکسی برای حل شدن مشکل بیمه‌ تامین اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۳۵۹۰۱۳

رانندگان تاکسی که این روزها با مشکل پرداخت و تمدید دفترچه بیمه‌های خود و اعضای خانواده‌هایشان مواجه هستند می‌گویند اگر تا تاریخ 20 فروردین ماه دست‌کم معادل یک ماه از حق بیمه‌های آنها به حساب سازمان تامین اجتماعی واریز شود، مشکل تمدید دفترچه بیمه‌های آنها برطرف خواهد شد.

گروهی از رانندگان تاکسی شهر تهران که در روزهای اخیر برای پیگیری مطالبات صنفی خود با ایلنا در تماس بوده‌اند، با اعلام این خبر افزودند: شرط مذکور در مراجعه حضوری آنها به سازمان تامین اجتماعی از سوی مسئولان این سازمان ابلاغ شده است و اکنون امیدوراند مسئولان شرکت تاکسیرانی با فراهم کردن زمینه تحقق این شرط به مشکل پیش آمده خاتمه دهند.

آنها با یادآوری اینکه پیش از این حق بیمه آبان و سه ماهه زمستان سال گذشته را از طریق کارگزاری مورد تایید سازمان تامین اجتماعی که در مجموعه شرکت تاکسیرانی فعالیت دارد واریز کرده اما هنوز دفترچه بیمه‌های آنها تمدید نشده است، افزودند: جدا از متوقف شدن روند ارائه خدمات بیمه‌ای سازمان تامین اجتماعی به آنها در حال حاضر با مشکل پرداخت هزینه‌های سنگین تجدید آزمایشات پزشکی روبرو هستند.

به گفته این رانندگان ظاهرا در این میان مسئولان شرکت تاکسیرانی نیز برای برطرف کردن این مشکل وارد عمل شده و در این رابطه مکاتباتی را با مسئولان سازمان تامین اجتماعی برای مساعدت در خصوص تمدید مشکل انجام داده‌اند و در مقابل مسئولان تامین اجتماعی نیز از پیگیری برای برطرف شدن مشکل این گروه از بیمه‌شدگان سخن گفته‌اند.

دست‌کم در روزهای اخیر مسئولان شرکت تاکسیرانی بصورت ضمنی مشکلات پیش آمده برای دسترسی رانندگان تاکسی به خدمات بیمه‌های اجتماعی را تایید کرده و از پیگیری‌های قانونی برای حل این مشکل خبر داده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز