خبرگزاری کار ایران

تاخیر 5 ماهه در پرداخت دستمزد 260 کارگر شهرداری امیدیه

asdasd
کد خبر : ۳۶۱۱۶۷

بیش از 5 ماه دستمزد حدود 260کارگرشهرداری امیدیه واقع در استان خوزستان، به تعویق افتاده است.

منابع کارگری ایلنا در شهرداری امیدیه گزارش دادند، این کارگران که در شهرداری امیدیه و سازمان‌های وابسطه به آن  به صورت پیمانی وقرار دادی مشغول کارند؛ 5 ماه حقوق معوقه طلب دارند. علاوه بر این  عیدی سال 95 حدود 200 نفر از کارگران پرداخت نشده است.

به نقل از این کارگران که در دارای سوابق 8تا10ساله هستند، گفته می‌شود که  هر ماه آنان حقوق می گیرند اما آنچه دریافت می کنند مربوط به معوقات مزدی پنج ماه گذشته است .به عنوان مثال آخرین حقوقی که کارگران شهرداری امیدیه دریافت کرده اند حقوق آذر ماه بوده که اسفند ماه سال 94 پرداخت شد.

همچنین از قرار معلوم علاوه بر تاخیر 5 ماهه در پرداخت دستمزد 260 کارگر ، پیمانکار  سابق بخش خدماتی وفضای سبز شهرداری امیدیه  در پرداخت حق سنوات سال 92به همراه حق مرخصی ویک  یک ماه حقوق فروردین ماه سال 93 به 64 کارگر بدهکار است وکارگران در این زمینه به مراجع قضایی شکایت کرده اند.

به گفته کارگران با وجود آنکه مراجع قضایی خوزستان حکم به پرداخت مطالبات کارگران از سوی کارفرمای شرکت پیمانکاری (شمس گستر جنوب)کرده است اما پیمانکار  سابق توجه ای به این موضوع ندارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز