خبرگزاری کار ایران

با گذشت بیش از دوماه از زمان برگزاری انتخابات:

اعتبارنامه های اعضای انجمن صنفی چادرملو هنوز صادر نشده است

asdasd
کد خبر : ۳۶۳۹۸۳

با وجود گذشت بیش از دو ماه از زمان برگزاری انتخابات، اعتبارنامه های اعضای انتخابی انجمن صنفی کارگران معدن چادرملو در استان یزد هنوز صادر نشده است.

فعالان کارگری معدن چادرملو (شرکت آسفالت طوس) در استان یزد در تماس با ایلنا از تاخیر در صدور اعتبارنامه‌های اعضای انتخابی انجمن صنفی کارگران این واحد خبر دادند.

به گفته این فعالان انتخابات بیستم بهمن ماه سال گذشته برگزار شده است و علیرغم اینکه طبق قانون حداکثر پس از ۲۰ روز باید اعتبارنامه‌ها توسط اداره کار صادر شود، اداره کار استان یزد همچنان از صدور این مدارک خودداری می‌کند.

از قرار معلوم به صورت شفاهی، پرونده قضایی مفتوح «علی همت چراغی»، دبیر انتخابی انجمن صنفی علت این تاخیر عنوان شده که هیات مدیره انجمن در هفته‌های گذشته به قصد نشان دادن حسن نیت و پیشبرد کار، نسبت به تغییر دبیر اقدام کرده‌اند که باوجود این تغییرات هنوز اعتبارنامه‌ها صادر نشده است.

در پیگیری‌های روزهای اخیر، مسئولان اداره کار استان یزد به اعضای هیات مدیره انجمن صنفی چادرملو اعلام کرده‌اند که روند اداری در حال طی شدن است و در روزهای آینده اعتبارنامه‌ها صادر می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز