خبرگزاری کار ایران

توقف بیمه کارگران ساختمانی شهریار به بهانه اتمام سهمیه

asdasd
کد خبر : ۳۶۵۰۷۲

رئیس هیات مدیره انجمن صنفی کارگران بنایان سفت کار شهرستان شهریار گفت: از اسفند ماه سال گذشته، تامین اجتماعی با بهانه تراشی‌های مختلف از بیمه کردن کارگران ساختمانی در این شهرستان خودداری می کند.

«کاظم احمدیان» با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی از اسفند ماه سال 94 تا کنون، از بیمه کارگران ساختمانی و اعمال سهمیه ممانعت کرده است، افزود:بهانه اداره تامین اجتماعی شهرستان شهریار برای بیمه نکردن کارگران ساختمانی اتمام سهمیه بیمه است .

وی، تصریح کرد: طرح این ادعا از سوی اداره  تامین اجتماعی شهرستان شهریار در حالی مطرح است که در جوار شهرستان شهریار ،کارگران ساختمان شهرستان ملارد ازامتیاز سهمیه بیمه برخوردار هستند.

به گفته وی ،ناهماهنگی بین دو سازمان فنی و حرفه‌ای و تامین اجتماعی با انجمن های صنفی باعث بوجود آمدن این مشکل شده است که منجر به بیمه نشدن کارگران ساختمانی شده است.

احمدیان در ادامه تصریح کرد:آنچه باعث کند شدن روند پی گیری مشکلات بیمه کارگران ساختمانی از سوی انجمن های صنفی ساختمانی شده این  است که سازمان تامین اجتماعی  انجمن های صنفی را از آمار وتعداد سهمیه های بیمه کارگران ساختمانی مطلع نمی کنند ومی گوید این آمار وارغام کاملا محرمانه است.

او با بیان اینکه بیمه کارگران ساختمانی شهرستان شهریار در حال حاضر با دشواری‌هایی روبروست، تصریح کرد: در حال حاضر در شهرستان شهریار شمار زیادی از کارگران ساختمانی وجود دارند که با در دست داشتن کارت مهارت فنی بدنبال دریافت خدمات بیمه اجتماعی هستند .این کارگران طی روز های گذشته با مراجعه به دفاتر انجمنهای صنفی کارگران ساختمانی نسبت به این موضوع انتقاد داشته واز ما درخواست پی گیری  کرده اند.

احمدیان با تاکید بر اینکه تحقق بیمه کارگران ساختمانی  پشتوانه محکمی در دوران سالمندی محسوب می‌‌‌شود در خاتمه از مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی خواست در خصوص رفع مشکلات بیمه ای کارگران ساختمانی شهرستان شهریار پی گیری  لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز