خبرگزاری کار ایران

ربیعی در دیدار آیت‌الله صافی گلپایگانی:

برجام باعث بالا رفتن اعتبارمان در سطح دنیا شد

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: در بحث برجام فعالیت خوبی از سوی دولت انجام گرفت و باعث بالا رفتن اعتبارمان در سطح دنیا شد اما مشاهده می‌کنیم که عده‌ای در این مسیر کارشکنی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، علی ربیعی پیش از ظهر امروز در دیدار آیت‌الله صافی گلپایگانی از مراجع تقلید شیعه در قم گفت: به شهادت دفترچه‌های بیمه، اشتغال در کشور ما افزایش و به معدل قابل قبولی در این زمینه رسیده‌ایم.

وی با اشاره به بحث حذف افراد پردرآمد از دریافت یارانه تصریح کرد: حدود سه میلیون و ۴۰۰ هزار نفر را از دریافت یارانه حذف کردیم و بودجه حاصل از آن را به بخش اشتغال و رونق تولید اختصاص خواهیم داد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه در موضوع مبارزه با معضل طلاق در جامعه نیز کارهای خوبی انجام شده است، تصریح کرد: حدود ۱۰ میلیون نفر از فقرا را اخیرا شناسایی و تحت پوشش بیمه قرار داده‌ایم که امیدواریم این کار‌ها رضایتمندی عمومی را در پی داشته باشد.

ربیعی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه خودم یک کارگر بوده و درد و رنج کارگران را درک می‌کنم، خاطرنشان کرد: در بحث برجام فعالیت خوبی از سوی دولت انجام گرفت و باعث بالا رفتن اعتبارمان در سطح دنیا شد اما مشاهده می‌کنیم که عده‌ای در این مسیر کارشکنی می‌کنند.

وی با بیان اینکه مردم باید آرامش و ثبات را احساس کنند، ابراز داشت: آنچه مهم است اسلام عزیز است و باید شرایط به گونه‌ای باشد که مردم با شنیدن نام اسلام احساس آرامش و با دیدن یک روحانی آرامش بگیرند.

کد خبر : ۳۶۵۸۳۰