خبرگزاری کار ایران

در هفته کارگر سال ۹۵؛

از شهرام محمدی تنها با نصب بنر یاد شد

asdasd
کد خبر : ۳۶۶۲۱۴

خانواده شهرام محمدی تنها کارگری که تابستان سال گذشته براثر جراحات ناشی از وقوع حادثه کار در پتروشیمی مارون جان خود را از دست داد، می‌گویند که در هفته کارگر سال 95 هیچ سراغی از مرحوم محمدی گرفته نشده است.

به گفته منابع خبری ایلنا، در طول هفته کارگر سال 95 در پتروشیمی مارون بنرهایی که حاوی تصاویر چاپ شده از مرحوم شهرام محمدی بوده‌اند نصب شده بود و احتمالا این کار، تنها اقدامی بوده است که در هفته کارگر سال 95 بصورت مستقیم و علنی در گرامیداشت و تجلیل از او صورت گرفته است.

همچنین نزدیکان خانواده آقای محمدی به صورت جداگانه به ایلنا گفته‌اند که پیش از آنکه هفته کارگر سال 95 شروع شود، از طرف مسئولان اداره کار با آنها تماس گرفته و به آنها اعلام شده که چون قرار است در این هفته از اقدام مرحوم محمدی تجلیل شود در روزهای آینده ممکن است برخی مسئولان به دیدار خانواده و بازماندگان آن مرحوم بیایند .

از قرار معلوم در هیچ کدام از روزهای هفته کارگر امسال که روز گذشته به پایان رسید، نه از مرحوم محمدی تجلیلی به عمل آمده و نه احدی از مسئولان به دیدار خانواده وی رفته‌‌اند.

همچنین پیشنهاد یکی از اعضای شورای اسلامی شهر اهواز مبنی بر نامگذاری یکی از خیابان‌های این شهر به نام مرحوم محمدی گفته می‌شود که  این اتفاق هنوز نیفتاده است. 

جدا از این موضوع «انوشیروان بهرامی» شهردار ایذه، محل سکونت شهرام محمدی در پاسخ به پرسش ایلنا در خصوص اینکه شهرداری ایذه برای گرامداشت یاد این کارگر کشته شده در حادثه کار چه برنامه‌ای دارد؟ گفته است: «از شهردار قبلی مصوبه‌ای در این خصوص به‌دست من نرسیده است اما به عنوان یک عضو این مجموعه پیگیر مسئله و طی شدن مراحل قانونی آن هستم».

بهرامی ادامه داد: «با توجه به فرایندی بودن این طرح بایست این پیشنهاد به شورای شهر برسد و پس از نظرسنجی مراحل اجرائی آن به شهرداری اعلام شود». 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز