خبرگزاری کار ایران

تجمع سه روزه کارگران مجتمع آلومینیوم المهدی موقتا خاتمه یافت

asdasd
کد خبر : ۳۶۶۲۶۹

تجمع کارگران مجتمع آلومینیوم المهدی هرمزآل که در روزهای هفتم، هشتم، ونهم اردیبهشت ماه در محوطه این واحد صنعتی آغاز شده بود ظهر روز پنجشنبه با وعده‌ پی گیری مسئولان دولتی موقتا خاتمه یافت.

به گزارش ایلنا، تجمع سه روزه کارگران مجتمع آلومینیوم المهدی هرمزآل در حالی روز پنجشنبه (9 اردیبهشت) موقتا خاتمه یافته که همزمان با اعتراض، اعضای کمسیون کارگری شهرستان بندر عباس جلسه‌ای را برای رفع مشکلات کارگران برگزار کردند.

کارگران می‌گویند: در جلسه‌ روز پنجشنبه مصوب شد که وضعیت مطالبات صنفی حدود 2 هزارو 400کارگر مجتمع آلومینیوم المهدی هرمزآل حداکثر تا یک هفته آینده مشخص شود.

به گفته کارگران، طبق جلسه اعضای کمسیون کارگری شهرستان بندر عباس  تمامی کارگران به همراه 10 کارگر اخراجی بخش خدمات که اول سال جاری اخراج شده بودند با اعتماد به وعده مسئولان به امید پی گیری مطالبات صنفیشان تا پایان هفته به کار خود بازگشتند.

این کارگران مدعی اند از هفت ماه پیش مجتمع آلومینیوم المهدی هرمزآل  به بخش خصوصی واگذار شده است کارفرما علاوه بر تامین نکردن امنیت شغلی کارگان بویژه کارگران خدماتی ر صدد حذف برخی از مزایای مربوط به حق افزایش تولید و پرداختی‌های ویژه اعیاد  کارگران است که از بدو تاسیس این مجتمع به آنان پرداخت می شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز