خبرگزاری کار ایران

مرکز فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی:

حال یکی از مصدومان حادثه فولاد آذرشهر بسیار وخیم است

asdasd
کد خبر : ۳۶۸۳۹۵

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی می گوید: یکی از مصدومان حادثه فولاد آذرشهر به علت وخامت حال جسمی، به بخش مراقبت های ویژه بیمارستان سینا در تبریز منتقل شده است.

«حبیب حسینقلی‌زاده»، مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی در گفتگو با ایلنا در ارتباط با جزییات حادثه سوختگی چهار کارگر فولاد آذرشهر در آذربایجان شرقی گفت: علت بروز حادثه ریختن مواد مذاب روی بدن کارگران بوده که دلیل این رخداد بایستی توسط مسئولان بررسی شود.

حسینقلی‌زاده در رابطه با وضعیت جسمانی این ۴ کارگر گفت: یکی از آن‌ها دچار سوختگی ده درصد شده بود که در بیمارستان آذرشهر مداوا شد و دو نفر دیگر که دچار سوختگی ۴۰ و ۴۵ درصد شده‌اند همچنان در‌‌ همان بیمارستان بستری هستند.

وی به وخامت حال یکی از مصدومان اشاره کرد و گفت: یکی از مصدومان که دچار سوختگی ۸۵ درصد شده بود، روز گذشته به بیمارستان سینا در تبریز منتقل شد و هم اکنون در بخش مراقب‌های ویژه این بیمارستان نگهداری می‌شود.

وی با تاکید بر وخامت حال این مصدوم گفت: این کارگر در وضعیت مناسبی قرار ندارد.

براثر حادثه روز پنج شنبه در کارخانه فولاد آذرشهر، ۴ کارگر ۲۲ تا ۴۰ ساله دچار سوختگی شدند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز