خبرگزاری کار ایران

رئیس هیات مدیره کانون عالی کارفرمایان ایران :

طرح ادغام تامین اجتماعی در نظام سلامت شکست خورده است/ ضرورت توجه نمایندگان مجلس به مطالبات مالکان تامین اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۳۷۱۰۶۲

رئیس کانون عالی کارفرمایان ایران با تاکید بر مشکلات سازمان تامین اجتماعی طرح ادغام صندوق درمان تامین اجتماعی در بیمه سلامت را شکست خورده دانست.

«محمد مروج حسینی» با اشاره به اینکه طرح ادغام صندوق درمان تامین اجتماعی در بیمه سلامت که پس از شکست در کمیسیون تلفیق به صحن علنی مجلس رفته است، اظهار داشت: نمایندگان به این فکر باشند که طرح ادغام شکست خورده است و بیشتر از این با پافشاری بر تصویب آن بر نابودی صندوقی که کارگران و کارفرمایان با خون دل آن را حفظ کرده‌اند، اصرار نورزند.

رئیس هیات مدیره کانون عالی کارفرمایان ایران افزود: در شرایطی که سازمان تامین اجتماعی از طریق فروش اموال خود درصدد حل مشکلات سازمان است، معلوم نیست که چگونه مسئولان وزارت بهداشت مسئله ادغام را که قبلا بارها در مورد آن بحث شده و شکست آن مسلم است را مطرح می‌کنند.

مروج حسینی با تاکید کرد: دولت باید بدهی عظیم خود و سرانه درمان را که طبق قانون الزام موظف به پرداخت آن است را هر چه سریعتر به سازمان تامین اجتماعی واریز کند.

رئیس هیات مدیره کانون عالی کارفرمایان ایران تصریح کرد: کارگران و کارفرمایان  در مقام مالکان اصلی سازمان تامین اجتماعی به هر ترتیبی که شده جلوی این ادغام ایستادگی می‌کنند و مانع از آن می‌شوند که کسی به سفره آنها دست اندازی کند.

وی ادامه داد: کارگران و کارفرمایان در مقام مالکان سازمان تامین اجتماعی از مجلس توقع دارند تا به جای زمینه سازی برای دست‌اندازی به باقیمانده اموال تامین اجتماعی، در جهت دفاع منافع آنها پیگیر وصول مطالبات یک صد هزار میلیارد تومانی  تامین اجتماعی از دولت باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز