خبرگزاری کار ایران

صبح امروز اتفاق افتاد:

پرداخت دو ماه از طلب کارگران ریخته‌گری ماشین سازی تبریز

asdasd
کد خبر : ۳۷۸۷۹۴

به دنبال تجمع یک ماه گذشته کارگران کارخانه ریخته‌گری ماشین سازی تبریز در محوطه کارخانه ، صبح امروزکارفرمای این واحد تولیدی دو ماه از مطالبات معوقه آنها را پرداخت کرد.

منابع خبری ایلنا در کارخانه ریخته‌گری ماشین سازی تبریز با اعلام این خبر گفتند: کارگران این واحد صنعتی صبح امروز(19 خرداد ماه) با دریافت دو ماه از مجموع  سه ماه از مطالبات مزدی معوقه خود به اعتراض صنفی خود خاتمه دادند.

کارگران می‌گویند، با وجودی که کارفرما ادعا می‌کرد منابع مالی کافی برای پرداخت حقوق کارگران ندارد اما امروز دو ماه از مطالبات معوقه کارگران را که مربوط به حقوق  اسفند 94 وفروردین ماه  سال جاری می شد را یکجاپرداخت کرد.

به ادعای کارگران، کارفرما هنوز دستمزد اردیبهشت ماه را به کارگران بدهکار بوده و از پرداخت  حق بیمه کارگران به تامین اجتماعی  خبری نیست.

بنا بر این گزارش، کارگران کارخانه ریخته‌گری ماشین سازی تبریز خواستار دریافت مابقی مطالبات معوقه خود هستند، اما کارفرما پاسخ قانع‌کنده‌ای به آنها نمی‌دهد.

به اعتقاد کارگران این کارخانه  مشکلات کارخانه ریخته‌گری ماشین سازی تبریز تقریبا از  4 ماه پیش (اسفند ماه 94) به نسبت قبل  بدتر شده است که مسئولان سازمان خصوصی سازی این واحد دولتی را  بدون مطالعه وکار کارشناسی شده به یکی از صندوقهای بازنشستگی واگذار کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز