خبرگزاری کار ایران

یک روز به شروع بازی‌های جام ملت های اروپا؛

اعتصاب راه آهن ملی فرانسه حمل و نقل را فلج کرد

asdasd
کد خبر : ۳۷۹۲۸۵

در شرایطی که تنها 1 روز به آغاز بازی های جام ملت های اروپا (یورو 2016) در کشور فرانسه باقی مانده است اعتصاب های سراسری در اعتراض به تصویب اصلاحات قانون کار ادامه دارد.

به گزارش ایلنا به نقل از یورنیوز هزاران گردشگر و هوادار فوتبال درحالی برای دنبال کردن جام ملت های اروپا به فرانسه سفر می کنند، که اعتصاب سراسری راه آهن ملی فرانسه (SNCF)، حمل و نقل در کشور میزبان این بازی ها را مختل کرده است.

دولت چپ گرای فرانسه که از ماه‌ها پیش با فشار بر نمایندگان حزب خود در پارلمان بالاخره اصلاحات مد نظر خود در قانون کار را تصویب کرده بود در برخورد با معترضان ناتوان است به گونه ای که مذاکرات با مسئولان راه آهن ملی و حل و فصل اختلافات در آخرین ساعات باقی مانده به شروع مسابقات، همچنان بی نتیجه بوده است

راه آهن ملی فرانسه روز پنج شنبه اعلام کرده است که تنها حدود ۸ درصد از کارکنان این شرکت در اعتصاب هستند، اما تاثیر این اعتصاب بر سیستم حمل و نقل در آستانه بازی هایی که در طول یک ماه آینده در ۱۰ شهر مختلف فرانسه برگزار می شوند، بیش از پیش مشکل آفرین شده است.

حمل و نقل هوایی فرانسه نیز از روز شنبه، ۱۱ ژوئن (۲۲ خرداد) دچار اختلال خواهد شد. خلبان های خط هوایی ایرفرانس قرار است از شنبه به مدت چهار روز دست به اعتصاب بزنند.

از سوی دیگر، پیوستن کارکنان و رانندگان کامیون های شهرداری به اعتصاب کنندگان، خیابان های چندین شهر، از جمله پاریس را مملو از زباله کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز