خبرگزاری کار ایران

چادرنشینی بازنشستگان I.T.I خاتمه یافت

asdasd
کد خبر : ۳۷۹۹۵۴

کارگران بازنشسته کارخانه صنایع مخابراتی راه دور شیراز I.T.I از ابتدای هفته جاری با برچیدن چادرهایشان به اقامت 16 روزه خود در محوطه این واحد تولیدی خاتمه دادند.

یکی از این بازنشستگان در تماس با ایلنا با اعلام این خبر به ایلنا گفت: به دنبال برگزاری جلسه کمیسیون کارگری استان در هفته های گذشته و تصمیم به بازگشایی کارخانه، از ما خواسته‌ شده است که چادرهای خود را از محوطه کارخانه جمع کنیم.

این بازنشسته کارخانه  I.T.I  با بیان اینکه درخواست مورد نظر از سوی مسئولان استانی طرح شده است؛ افزود: ظاهرا هدف از این کار فراهم کردن مقدمات راه‌اندازی کارخانه است چرا که شنیده‌ایم  مدیران کارخانه قصد دارد در همین روزها ماشین آلاتی را که به تازگی خریداری کرده برای نصب و راه اندازی به داخل کارخانه بیاورد.

از قرار معلوم به این کارگران وعده داده شده است که در جلسه بعدی کمیسیون کارگری استان فارس که قرار است در هفته آینده برگزار شود به موضوع چگونگی تسویه حساب با آنها رسیدگی خواهد شد.

بازنشستگان کارخانه I.T.I  شیراز همواره که تاکید دارد همواره با دیده مثبت از بازگشایی این کارخانه استقبال کرده‌اند، افزودند: خواسته ما دریافت همه معوقات مزدی است که در سالهای گذشته پرداخت نشده است و برای همین در هفته های گذشته در محوطه محل کراسابق خود چادرهایی را برپا کردیم.

این کارگران که در همین راستا از ابتدای هفته جاری نسبت به جمع آوری چادرهای خود از محوطه کارخانه صنایع مخابراتی راه دور شیراز اقدام کرده‌اند، می‌گویند: طبق مصوبه کمیسیون کارگری منتظر بازگشایی و راه‌اندازی کارخانه هستیم تا بلکه هرچه زودتر مطالبات معوقه ما پرداخت شود.
 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز