خبرگزاری کار ایران

مدیران کارخانه I.T.I شیراز ملزم به پرداخت مطالبات بازنشستگان شدند

بازنشستگان کارخانه I.T.I شیراز تاکید دارند که مسئولان کارخانه مطابق قولی که در جلسه قبلی کمیسیون کارگری داده‌اند؛ ملزم هستند مطالبات 30 میلیاردی بازنشستگان را پرداخت کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مسئولان ارشد استان در جلسه قبلی کمیسیون کارگری که نماینده بازنشستگان در آن حضور نداشتند این تعهد را از مسئولان کارخانه گرفتند که مطالبات 30 میلیاردی بازنشستگان را پرداخت کنند.

در این خصوص قرار شده در جلسه آتی کمیسیون کارگری که نماینده بازنشستگان در آن حضور دارد؛ تکلیف قطعی مطالبات بازنشستگان مشخص شود.

یکی از بازنشستگان این کارخانه به خبرگزاری ایلنا گفت: در صورتی که مدیران کارخانه تاریخ دقیق پرداخت مطالبات ما را مشخص نکنند دوباره چادرهای خود را در محوطه کارخانه برپا می‌کنیم.

بازنشستگان کارخانه مخابرات راه دور شیراز در هفته گذشته به دلیل تصمیم جلسه کمیسون کارگری چادرهای خود را که از محوطه کارخانه جمع آوری کرده اند.

آنطور که بازنشستگان این کارخانه گفته‌اند جمع آوری چادرهای بازنشستگان از خواسته‌های مدیران کارخانه بوده است زیرا آنها نگران بودند که در هنگام ورود دستگاهای که جدیدا برای راه اندازی کارخانه خریداری شده به این دستگاه‌ها آسیب برسد.

در مقابل بازنشستگان این کارخانه تاکید دارند که کلیه تجمعاتشان مسالمت آمیز بوده است و قصد ندارند به اموال کارخانه آسیب بزنند زیرا تنها به دنبال دریافت مطالبات خود هستند.

کد خبر : ۳۸۰۹۰۸