خبرگزاری کار ایران

یادداشت/

مرتضوی، زنجانی؛ دقیقاً کجایید؟

asdasd
کد خبر : ۳۸۱۲۵۳

سه سال از استقرار دولت روحانی و تغییر مدیریت در سازمان تأمین اجتماعی می‌گذرد. سازمانی که در دولت نهم شاهد بیشترین حاشیه‌ها بود و به قول جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور، به سمبل و نماد فرسودگی سازمانی تبدیل شده بود.

ابعاد و عمق اتفاقات و فجایع مدیریتی که در این سازمان روی داد در گزارش تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی مشخص شد و این گزارش برای رسیدگی و صدور رأی به قوه قضائیه ارسال شد.

اکنون با گذشت بیش از دو سال از ارسال این گزارش به قوه قضائیه و برگزاری چند جلسه دادگاه مدیرعامل سابق سازمان تأمین اجتماعی افکار عمومی و بویژه شرکای اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی که کارگران و بازنشستگان زحمت کش و اقشار تولید کنند و فعال جامعه هستند، امیدوار و منتظرند که اجرای عدالت و احیای اعتبار سازمان تأمین اجتماعی را شاهد باشند؛ امید و انتظاری که با گذر زمان در حال رنگ باختن است.

گویی متهم اصلی این پرونده با استفاده از نفوذی که به عنوان قاضی و دادستان سابق دارد با کمک دستهای پنهان مسیر این پرونده را به گونه‌ای تغییر داده است تا با گذر زمان امکان رسیدگی جدی به پرونده و اجرای عدالت فراهم نشود.

ممکن است افراد و جریان‌هایی که آن مفاسد را در سازمان تأمین اجتماعی بوجود آوردند، تصور کنند که با گذشت زمان و با انتشار اخبار گوناگون و ایجاد حاشیه‌های جدید برای سازمان تأمین اجتماعی مسائل گذشته از جمله دلالی برای بابک زنجانی و یکشنبه سیاه به فراموشی سپرده می‌شود اما مسلماً اذهان آگاه و ضمایر بیدار جامعه کارگری و دلسوزان سازمان تأمین اجتماعی برای احقاق حقوق بیمه شدگان و بازنشستگان و اجرای کامل عدالت در پرونده مدیرعامل سابق سازمان؛ تا آخر می‌ایستند و از هیچ تلاش و اقدام قانونی در این مسیر فروگذار نخواهند کرد.

با ایجاد حاشیه‌های بی اساس، نباید مفاسد گذشته به فراموشی سپرده شود؛ مرتضوی و زنجانی تصور نکنند که این مسائل برای آنان حاشیه امنیت ایجاد می‌کند و به فضل الهی در اسرع وقت دست عدالت گریبان آنان را خواهد گرفت و سزای اعمال خود را خواهند دید.

سعید رحیمی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز