خبرگزاری کار ایران

نماینده کارگران قند فسا:

برای راه‌اندازی مجدد کارخانه شکرخام نداریم

asdasd
کد خبر : ۳۸۱۸۵۰

نماینده کارگران قند فسا می‌گوید به دلیل تامین نشدن شکر خام مورد نیاز این واحد تولیدی در حال حاضر 80 کارگر این کارخانه همچنان بیکارند.

«عبدالرضا خراسانی» با اعلام این خبر به ایلنا گفت: به دلیل تمام شدن شکر خامی که حکم ماده اولیه کارخانه‌های قند سازی را دارد از پاییز گذشته تا کنون کارخانه قند فسا در تعطیلی کامل به سر می‌برد.

وی افزود: در مدت این 6 ماه هیکچدام از وعده‌های مسئولان در خصوص کمک به خرید شکر خام این واحد تولیدی محقق نشده است.

به گفته مسئول شورای اسلامی کار کارخانه قند فسا از زمان تعطیلی این واحد تولیدی تمامی نیروهای با سابقه به بیمه بیکاری معرفی شده  و حدود 80 کارگر دیگر که سابقه بیمه ای آنها اجازه استفاده از مقرری بیمه بیکاری را نمی داد همچنان بیکارند.

وی افزود: شاید از نظر کسانی که ساکن شهرهای بزرگ هستند سرگردانی کارگران قند فسا اتفاق خاصی نباشد اما برای منطقه‌ای مانند فسا که در آن فرصت‌های شغلی زیادی وجود ندارد، این اتفاق بزرگی است.

خراسانی حجم شکر مورد نیاز برای 5 ماه فعالیت کارخانه را 50 هزار تن دانست و افزود: در صورت تامین این میزان شکر بیش از 200 کارگر دیگر به صورت مستقیم در این کارخانه مشغول به کار می‌شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز