خبرگزاری کار ایران

کارگران شهرداری اهواز:

منتظر بازگشت همکارانمان هستیم

asdasd
کد خبر : ۳۸۱۸۷۹

همکاران ۲۰ کارگر آزاد شده شهرداری اهواز با بیان اینکه بخشی از طلب مزدی آنها پرداخت شده‌است می‌گویند که منتظر بازگشت به کار همکاران خود هستند.

جمعی از کارگران شهرداری منطقه ۴ اهواز در تماس با ایلنا از انتظار برای بازگشت به کار همکاران خود خبر دادند.

به گفته این کارگران، ۲۰ کارگر این شهرداری که روز گذشته پس از ۵ روز بازداشت به صورت مشروط آزاد شدند، امروز در حال استراحت هستند و قرار است فردا (۳۰ خرداد) به سر کار برگردند.

در عین حال این کارگران ضمن درخواست مختومه شدن پرونده همکارانشان از معوقات مزدی خود انتقاد کردند و گفتند: با وجود اینکه در روزهای پایانی هفته گذشته یک ماه دستمزد ما پرداخت شده است، هنوز با احتساب این ماه، دو ماه دستمزد عقب افتاده داریم. علاوه بر این مزایای مزدی ما از جمله اضافه کار در ماههای سال جدید پرداخت نشده است.

این کارگران با بیان این مطلب که قصد پیگیری تخلفات پیمانکار از مجاری قانونی را داریم، افزودند: ما از عملکرد پیمانکار مربوطه شاکی هستیم، چرا که علاوه بر تاخیر در پرداخت معوقات مزدی و عدم پرداخت اضافه کار، ساعات کار طولانی اجباری داریم و پیمانکار کوچک‌ترین امکاناتی از قبیل تجهیزات ایمنی و ابزار کار نیز در اختیار ما قرار نمی‌دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز