خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی قاین مطرح کرد؛

افزایش ۲۰ درصدی اخراج کارگران در واحدهای صنعتی قاین

asdasd
کد خبر : ۳۸۳۹۴۱

رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی قاین از افزایش بیست درصدی اخراج کارگران واحدهای صنعتی این شهر در سه ماهه نخست سال جاری خبر داد.

براساس اخبار دریافتی ایلنا، براساس اظهارات رئیس اداره کار، تعاون ورفاه اجتماعی قاین، میزان اخراج کارگران در واحد‌های صنعتی قاین در سه ماهه اول امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است.

وی افزود: میزان شکایات از واحد‌های تولیدی واستفاده کنندگان از بیمه بیکاری نیز در ۳ماهه اول امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۰درصد افزایش داشته است وعلت آن هم مشکلات واحد‌های اقتصادی است که مجبور شده‌اند تعدیل نیرو داشته باشند.

وی کاهش میزان تولید کارخانه وعدم کار کارخانه‌ها با ظرفیت کامل را دلیل اخراج و تعدیل نیرو عنوان کرد و گفت: معمولا با این شرایط کاری هر واحد تولیدی به صورت میانگین ۳ تا ۴ نیروی خود را کم کرده‌اند.

رئیس اداره کار قاین یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مهم در بخش کارگری شهرستان را مربوط به بخش پیمانکاران دانست و گفت: با توجه به اینکه مطالبات پیمانکاران به خصوص پیمانکاران راه و آب وفاضلاب از سوی ادارات کل پرداخت نشده است، با تعویق ۳ تا ۶ ماهه در حقوق کارگران مواجه هستیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز