خبرگزاری کار ایران

همزمان با هفته تامین اجتماعی؛

بیش از۴٠ پروژه درمانی و بیمه‌ای سازمان تامین اجتماعی افتتاح می‌شود

asdasd
کد خبر : ۳۸۸۲۵۶

همزمان با هفته تامین اجتماعی (١٩ الی ٢۵ تیرماه)، بیش از ۴٠ پروژه بیمه‌ای و درمانی سازمان تامین اجتماعی در ١٨ استان کشور افتتاح می‌شود.

به گزارش ایلنا،  این طرح‌ها با هدف دسترسی بهتر و مناسب‌تر بیمه شدگان، بازنشستگان و مستمری بگیران به مراکز درمانی و بیمه‌ای این سازمان و با حضور مسئولان کشوری و سازمانی به بهره برداری می‌رسد.

از مراکز بیمه‌ای که در ایام هفته تامین اجتماعی به بهره برداری می‌رسد می‌توان به شعب ٣ رشت، آستانه اشرفیه، ٢ سنندج، سقز، بانه و ساختمان جدید شعبه ٣ یزد اشاره کرد.

درمانگاههای شهدای نورآباد، شهدای پلدختر، آستانه اشرفیه، مریوان، خمین، استهبان، لامرد و ساختمان جدید درمانگاه رهنان از مهم‌ترین مراکز درمانی تامین اجتماعی است که در این ایام راه اندازی می‌شود.

ایجاد بخش و تجهیز مراکز درمانی به پیشرفته‌ترین دستگاههای پزشکی از دیگر پروژه‌های سازمان تامین اجتماعی در این ایام است که راه اندازی اورژانس و دستگاه رادیوگرافی دیجیتالی بیمارستان خرم آباد، بخش نوزادان و NICU بیمارستان نرگس دورود، دستگاههای سی تی اسکن و فلوروسکوپی بیمارستان پیامبر اعظم کرمان و افزایش ۶ تخت ICU در بیمارستان رازی قزوین از آن جمله است.

بهره برداری از ارتقای هتلینگ بیمارستان‌های لبافی‌نژاد تهران، امام خمینی (ره) اراک، سبلان اردبیل و سنندج از دیگر پروژه‌های درمانی سازمان تامین اجتماعی در هفته تامین اجتماعی است.

ساختمان ادارات کل و مدیریت‌های درمان تامین اجتماعی در استان‌های خوزستان و خراسان شمالی نیز در ایام هفته تامین اجتماعی افتتاح می‌شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز