خبرگزاری کار ایران

در اعتراض به معوقات مزدی؛

کارگران مخابرات کرمان تجمع کردند

asdasd
کد خبر : ۳۸۹۰۸۱

کارگران مرکز 118 مخابرات کرمان صبح امروز در اعتراض به عدم دریافت 4 ماه از دستمزد خود مقابل مخابرات شهید مفتح کرمان تجمع کرده اند.

تعدادی از این کارگران به ایلنا گفتند: در حدود 80 نفر هستیم که در مرکز 118 مخابرات کرمان مشغول کاریم و بابت 4 ماه  مزد و مزایای پرداخت نشده طلبکاریم.

از قرار معلوم این مطالبات مزدی از اسفند سال گذشته تاکنون پرداخت نشده است و برای همین کارگران معترض صبح امروز مقابل ساختمان مخابرات شهید مفتح کرمان تجمع کردند.

البته به گفته این کارگران امروز دومین روز متوالی بوده است که آنها برای پیگری مطالبات معوقه خود در همین محل تجمع کرده‌اند.

برپایه این اطلاعات به غیر از کارگران معترض واحد 118 مخابرات کرمان، دست‌کم  100 نفر از نیروهای پیمانی بخش‌ خدماتی این مجموعه بابت 6 ماه حق اضافه کاری و سنوات سال 94 خود از کارفرما طلبکارند علاوه بر همه این‌ها بابت بخشی از مزایای مزدی مربوط به سه ماهه اول سال جاری از کارفرما طلب دارند.

آنطور که نیروهای پیمانی خدماتی شرکت مخابرات کرمان به منابع ایلنا در شهر کرمان گفته اند یکی از اعضای هیات مدیره شرکت مخابرات به آنها گفته است که باید با همین شرایط کار کنند چرا که در غیر این صورت ممکن است اخراج شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز