خبرگزاری کار ایران

عضو هیات مدیره کانون عالی کارگران بازنشسته:

مخالفان وزیر کار دستاوردهای اجتماعی دولت را انکار می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۳۹۰۱۴۳

دبیر خانه کارگر مناطق شمال کشور با تاکید بر ضرورت حمایت مجلس از دستاوردها و برنامه‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت یازدهم، گفت: حمایت نمایندگان مجلس از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی حمایت از فرهنگ کار و تلاش و ارج نهادن فداکاری‌های جامعه کار و تولید است.

نصرالـله دریابیگی در گفت‌وگو با ایلنا با بیان اینکه در نظام جمهوری اسلامی انتخاب وزیر کار از میان کارگران، مصداق توجه به فرهنگ کار است، گفت: کارگران در قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در سایه فرامین امام باعث سقوط رژیم شاه شدند و در طول سال‌های جنگ و دوران سازندگی نیز نقش ارزنده‌ای ایفا کرده‌اند.

وی افزود: انتخاب وزیری از جامعه کارگری در دولت تدبیر و امید نشانه حمایت نظام جمهوری اسلامی از طبقه کارگر است.

نماینده کارگران بازنشستگان کشور افزود: مخالفت بعضی افراد با عملکرد وزیر کار و مجموعه وی نشانه ایجاد  بستری برای خدشه‌دارکردن اقدامات انجام شده دولت یازدهم در زمینه برقراری عدالت اجتماعی و صیانت از حقوق کارگران است.

وی افزود: درگذشته سازمان تامین اجتماعی و شرکت‌های شستا حیات خلوت بسیاری بود که از سه سال پیش با ورود ربیعی به این مجموعه، این دست‌اندازی‌ها محدود شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز