خبرگزاری کار ایران

توضیحات مدیریت طلای آق‌دره در مورد تجمع امروز کارگران

asdasd
کد خبر : ۳۹۱۴۳۶

به دنبال انتشار خبر تعطیلی موقت و تجمع صبح امروز کارگران معدن و کارخانه استحصال طلای آق‌‌دره، مدیریت این مجموعه جهت تنویر افکار عمومی توضیحاتی را منتشر کرد.

به گزارش ایلنا، به دنبال انتشار خبر تعطیلی موقت و تجمع صبح امروز کارگران معدن و کارخانه استحصال طلای آق‌‌دره، «عباس احمدی نیری» به عنوان مدیرعامل این مجموعه جهت تنویر افکار عمومی توضیحاتی را  منتشر کرد که متن کامل آن به شرح ذیل است.

اینجانب «عباس احمدی نیری» مدیرعامل شرکت فرآوری پویا زرکان آق دره (سهامی خاص) در توضیح پیرامون خبر مربوط به توقف فعالیت این مجموعه و تجمع صبح امروز کارگران در مقابل فرمانداری شهرستان تکاب  به اطلاع  می‌رسانم؛در روز جمعه گذشته  (بیست و پنجم تیرماه) به دلیل درگیری تعدادی از کارگران با نماینده آنها کار به زدوخرد کشید شد که در نهایت با دخالت نیروی انتظامی پیگیری موضوع به روز شنبه (بیست و ششم تیرماه) موکول و در نتیجه مسئله موقتا خاتمه پیدا کرد.

اما در روز شنبه پس از آنکه با انجام بررسی‌ها مشخص شد که کارگران یاد شده مقصر بودند، امور کارگزینی  جهت تعیین و تکلیف آنها را معلق از کار کرد اما در این فاصله متخلفان به کمک تعدادی از اقوام خود اقدام به مسدود نمودن راه ورود کامیون حمل ماده معدنی به کارخانه شدند که این امر منجر به تعطیلی معدن انجامید.

پس از این اتفاق اخیر که به ورود دوباره عوامل نیروی انتظامی منجر شد، افراد متخلف در اقدامی دیگر در شبکه برق کارخانه اختلال ایجاد کردند و در نتیجه این اتفاق باعث خرابی سیم برق و تابلوهای آسیاب معدن شد و درنهایت فعالیت کارخانه استحصال طلا متوقف شد.

بعد از این اتفاق در روز یکشنبه (بیست و هفتم تیرماه) کارگران مجموعه معدن و کارخانه استحصال طلای جهت برخورد با افراد متخلفی  که باعث اختلال در امور تولید شده اند به فرمانداری و اداره کار شهرستان تکاب مراجعه کردند و در نهایت طی تصمیم اتخاذ شده قرار شد تا هم با این افراد برخورد شود و در عین حال اقدامات لازم نیز از سوی مهندسان شرکت جهت تعمیر تابلوهای آسیب دیده صورت بگیرد؛ بدیهی است که باپایان عملیات بازسازی فعالیت مجموعه معدن و کارخانه بلافاصله از سرگرفته خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز