خبرگزاری کار ایران

آموزش‌دهندگان نهضت سوادآموزی:

در انتظار تحقق وعده‌های نمایندگان کمیسیون آموزش هستیم/ طرح جذب به صحن علنی خواهد رفت

asdasd
کد خبر : ۳۹۴۷۰۸

جمعی از آموزش‌دهندگان نهضت سوادآموزی می‌گویند : در انتظار تحقق وعده‌هایی هستیم که پس از سه روز تجمع در تهران، نمایندگان مجلس دادند.

جمعی از آموزش‌دهندگان نهضت سوادآموزی در تماس با ایلنا از وعده‌های نمایندگان کمیسیون آموزش مجلس خبر دادند.

این آموزش‌دهندگان که در هفته پیش از سراسر کشور به تهران آمدند و سه روز متوالی مقابل مجلس تجمع کردند؛ می گویند: با نمایندگان کمیسیون آموزش مجلس دیدار داشتیم و این نمایندگان وعده دادند پس ازتعطیلات مجلس، طرح جذب حق التدریس آموزش‌دهندگان را به صحن علنی خواهند برد.

به گفته این آموزش‌دهندگان تنها خواسته آنها جذب به صورت حق التدریس مشابه دستور کاری است که وزارت آموزش و پرورش برای مربیان پیش‌دبستانی در دستور کار دارد.

از قرار معلوم چهار شنبه هفته گذشته در سومین روز تجمع، حدود 20 نفر از نمایندگان معترضین به وزارتخانه آموزش و پرورش رجوع کرده و خواستار دیدار با وزیر شدند که ظاهرا این امکان برای آنها فراهم نشده و موفق نشده‌اند مطالبات خود را با وزیر آموزش و پرورش در میان بگذارند.

آموزش‌دهندگان نهضت سوادآموزی می‌گویند: پس از سالها خدمت و کار صعب در مناطق دورافتاده، اکنون در انتظار برآورده شدن وعده‌های نمایندگان مجلس هستیم و امیدواریم که به این خواسته حداقلی دست پیدا کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز