خبرگزاری کار ایران

آخرین وضعیت مصدومان تصادف کارکنان فاز 4-5 عسلویه

asdasd
کد خبر : ۳۹۶۰۶۵

وضعیت جسمی آقای محسن سهیلی اسحاق یکی از 6 کارگر مصدوم فاز 4-5 عسلویه که در حادثه عصر روز یکشنبه (سوم مرداد) عسلویه به کما رفت و در بیمارستان MRI شیراز بستری شد، تغییری نکرده است.

 به گزارش منابع کارگی ایلنا، وضعیت جسمی آقای محسن سهیلی اسحاق یکی از 6 کارگر مصدوم فاز 4-5 عسلویه که در حادثه عصر روز یکشنبه (سوم مرداد) عسلویه به کما رفت و در بیمارستان MRI شیراز بستری شد، تغییری نکرده است.

بنا بر این گزارش، به جز آقای سهیلی بر اساس تصاویر، نفر نخست و دوم سمت چپ آقای «زربان» و «ضرغام باباحاجی»که دچار شکستگی لگن و دست و ران شده بودند از بیمارستان مرخص شدند اما آقای «مظاهری» ( نفر سوم)  به علت شکستگی فک و صورت و دو بار عمل جراحی هنوز بستری است.

از قرار معلوم، خانواده آقای سهیلی رضایت داده اند که از راننده اتوبوس هیچگونه شکایتی ندارند چرا که به گفته آگاهان امر، راننده اتوبوس و اون تانکر آب هر کدام درصدی مقصر هستند.

به فاصله چهار روز از وقوع این حادثه، سرویس کارگران صدرا واژگون و 6 زخمی برجای گذارد، منابع ایلنا می‌گویند: بی توجهی به زمان‌بندی شیفت های کاری کارگران، نامناسب بودن جاده عبور و مرور، فرسوده بودن سرویس حمل و نقل کارگران و... از جمله مواردی هستند که این گونه حوادث را در عسلویه رقم می زنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز