خبرگزاری کار ایران

روز گذشته براثر حادثه کار اتفاق افتاد:

دو کارگر معدن زغال سنگ البرز شرقی کشته و زخمی شدند

asdasd
کد خبر : ۳۹۹۳۲۳

عصر روز گذشته براثر واژگونی یکی از وگن‌های معدن زغال سنگ البرز شرقی دو معدنچی کشته و زخمی شدند.

به گزارش ایلنا کارگران معدن زغال سنگ البرز شرقی می‌گویند که حوالی ساعت 6:30 عصر روز گذشته (سه شنبه19 مرداد ماه) دو کارگر واحد ترانسپورت (حمل و نقل) تونل مادر  منطقه طزره در عمق حدودا 150 متری زمین دچار حادثه شده‌اند.

برپایه این اطلاعات هویت این کارگران که یک نفر از آنها در این حادثه کشته شده‌اند «اکبر عرب عاملی »و«ابوالحسن الیاسی» اعلام شده است.

از قرار معلوم آقای الیاسی تنها کارگر جان بدر برده این حادثه هم اکنون براثر شدت جراحات در ناحیه کمر در بیمارستان شاهرود بستری است.

در توضیح علت این حادثه گفته می‌شود کارگران حادثه دیده  که در بخش ترانسپورت  تونل مادر شاغل بودند حین جابجایی تجهیزات به بخشهای دیگر در عمق حدودا  150 متری زمین به  دلیل واِژگونی واگن در سطح شیب دار  دچار حادثه می شوند .

به گفته منابع خبری ایلنا آقای اکبر عرب عاملی کارگر کشته شده این حادثه با 20 سال سابقه کار اهل  وساکن شهرک کلاته خیج از توابع  شهرستان شاهرود است که امروزمراسم تدفین وی برگزار می شود.

 منابع خبری ایلنا در معدن زغال سنگ البرز شرقی همچنین  می گویند این حادثه در حالی اتفاق افتاده است که به تازگی با جابجایی مدیریت این واحد معدنی در زیر مجموعه‌های مختلف معدن البرز شرقی از جمله واحد ایمنی معدن نیز تغییراتی صورت گرفته است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز