خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان مطرح کرد؛

عدم اخراج کارگران یکی از توافقات خاتمه اعتراض در ایران ترانسفو

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: در مصوبات مقرر شده هیچ کارگری در ایران ترانسفو زنجان بدلیل حضور در تحصن اخراج نشود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، روز گذشته (بیستم مرداد)، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با اعلام خبر پایان اعتراض طولانی کارگران ایران ترانسفو زنجان گفت: از ساعت 16 عصر روز گذشته کارگران ایران ترانسفو به تحصن 17 روزه خود پایان دادند.

وی با اشاره به اینکه عدم اخراج کارگران یکی از مصوبات بوده است، تصریح کرد: در مصوبات مقرر شده است تا هیچ کارگری بدلیل حضور در تحصن اخراج نشود و در صورت اخراج هر یک از کارگران به این دلیل اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی به مسئله ورود پیدا کرده و موضوع در شوراهای حل اختلاف و تشخیص کارگری مورد بررسی قرار می‌گیرد.

احمد غریوی افزود: مطالبات کارگران در قالب مصوباتی به مسئولان استانی ابلاغ شده و پیگیری مصوبات در دستور کار قرار داده شده است.

وی با بیان اینکه مطالبات حقوق و معوقات حقوقی کارگران در این زمینه مطرح نیست، تاکید کرد: مهمترین مطالبه کارگران نحوه انتقال سهام شرکت بوده است و طبق توافق صورت گرفته قرار بر این شده که نحوه انتقال سهام مورد بررسی مجدد قرار گیرد.

کد خبر : ۳۹۹۶۸۷