خبرگزاری کار ایران

کارگران ایران چوکا مطرح کردند؛

پس از 9 روز هنوز اعتراض ما را جدی نگرفته‌اند

asdasd
کد خبر : ۴۰۱۲۱۵

اعتراض صنفی کارگران کارخانه ایران چوکا که از روز دوشنبه ( 18 مرداد ماه ) آغاز شده است، امروز به نهمین روز رسید.

یکی از کارگران معترض کارخانه ایران چوکا در این باره به ایلنا گفت: به نظر می‌رسد مسئولان شهرستان رضوانشهر بعد از گذشت 9 روز از آغاز اعتصاب کارگران ایران چوکا، عمق و شدت این اعتراض را درک نکرده‌اند و پی گیر مطالبات کارگران نیستند.

به گفته وی، مهم‌ترین خواسته کارگران  بازگشایی کارخانه، پرداخت معوقات حقوقی سال جاری و تضمین امنیت شغلی  کارگران است.

او گفت: بعد از گذشت 9 روز مسئولان شهرستان همچون روزهای گذشته به مطالبات کارگران ایران چوکا بی‌توجه‌ای نشان می‌دهند و با این کار می‌خواهند کارگران را از ادامه تجمعات خود منصرف کنند که اگر این وضعیت ادامه پیدا کند کارگران اعتراضات صنفی خود را به خارج از شهرستان  انتقال خواهند داد.

این کارگر که به نمایندگی از سایر کارگران سخن می‌گفت در ادامه با انتقاد از نماینده مردم تالش ورضوانشهردر مجلس در ادامه تصریح کرد: کارگران این کارخانه مشکلات صنفی امروز خود را  ناشی از دخالتهای  این نماینده در انتخاب مدیریت  فعلی کارخانه می دانند .

او با بیان اینکه ظاهرا مدیریت این کارخانه توسط نماینده تازه راه یافته جابجا و از همان زمان مشکلات کارگران آغاز شده است؛ در خاتمه افزود: از نماینده تلاش و رضوانشهر در مجلس انتظار داریم که به خواسته‌های حداقلی ما کارگران چوب چوکا رسیدگی کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز