خبرگزاری کار ایران

با وجود گذشت ۳ سال از موعد تحویل؛

کارگران فلزکار منتظر تحویل مسکن مهر در پرند هستند

asdasd
کد خبر : ۴۰۱۲۵۰

چندین نفر از کارگران صنف فلزکار مکانیک که اقدام به خرید ملک در واحدهای مسکن مهر شهر جدید پرند کرده اند با وجود گذشت بیش از 3 سال از موعد تحویل، هنوز واحد های خود را دریافت نکرده اند.

این کارگران که تعداد آنها در حدود 24 نفر است در تماس‌های جداگانه به ایلنا گفتند که قرار بود سه سال پیش طبق قراردادهای منعقد شده منازلشان را تحویل دهند اما با گذشت این مدت واحدهایشان در تحویل نگرفته‌اند.

آنطور که این کارگران به ایلنا به گفته اند پس از مراجعه اخیری که به محل ساخت پروژه داشته‌اند متوجه می‌شوند که ساخت و ساز آپارتمان ها پیشرفت چندانی نداشته است.

این کارگران همچنین به ایلنا گفتند که بنابرقراردادی که در هنگام خرید با  شرکت مسئول ساخت و ساز این آپارتمان‌ها   در سال 88 داشته‌اند، قرار بوده است که برای تحویل آپارتمان ها و صدور سند چیزی در حدود 11 میلیون تومان پرداخت کنند، اما اکنون به آنها گفته شده است در صورتی که می‌خواهند ساخت و ساز آپارتمانهایشان تکمیل شود  باید  9 میلیون تومان دیگر اضافه بر رقم قید شده در قرارداد به حساب شرکت مسئول ساخت و ساز ها واریز کنند.

کارگران فلزکار مکانیک همچنین در تماس خود با ایلنا تاکید کردند که با توجه به «شرایط معیشتی نامطلوب» خود توان پرداخت این «هزینه‌ اضافه» که در قرارداد قید نشده را ندارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز