خبرگزاری کار ایران

معاون فنی و درآمد سازمان تامین اجتماعی خبر داد:

شناسایی همپوشانی ها با استفاده از بانک اطلاعاتی سازمان ثبت احوال

asdasd
کد خبر : ۴۰۲۳۱۷

معاون فنی ودرآمد سازمان تامین اجتماعی از دسترسی به بانک اطلاعات قوی سازمانهای اجرایی خبرداد وگفت : با تفاهم نامه های مختلفی که با برخی سازمانها همچون سازمان ثبت احوال منعقد نموده ایم، توانسته ایم با استفاده از بانک های اطلاعاتی این سازمان ها از بسیاری از همپوشانی ها و استفاده من غیر حق از منابع سازمان جلوگیری کنیم.

به گزارش ایلنا محمد حسن زدا در جلسه شورای اداری استان کردستان، بابیان این مطلب که مدیریت این سازمان با اتخاذ روش های مطلوب مدیریتی و استفاده از راهکار های پر بازده و رویکردی پاسخگو مدارانه در صدد توسعه و ارتقا خدمات سازمانی است، افزود: تیم مدیریتی جدید سازمانی به سراغ کمبودها رفته اند تا راهبردهای حل مشکلات را بصورت تخصصی بیابند ونسبت به حل آن اقدام کنند.

وی اظهار داشت: امروز ضمن تعامل مناسب با تمامی قوای سه گانه کشور بهترین روش های مدیریتی را برای پیشبرد اهداف این سازمان مد نظر داریم.

معاون فنی ودرآمد سازمان تامین اجتماعی به نقش و اهمیت نیروی انسانی و حمایت از نیروهای متخصص و مدیریتی سازمان پرداخت و اظهار داشت: باید معاونت توسعه منابع انسانی برای تحقق اهداف سازمان در نگهداری، توسعه و ارتقاء نیروی انسانی سازمان تشکیل و سرمایه عظیم انسانی سازمان که محور توسعه است مدیریت و ساماندهی شود.

زدا با تاکید بر تکریم همکاران سازمان و ارتقاء جایگاه و انگیزه آنان اظهار داشت: هر چه به مسایل و مشکلات کارکنان بهای بیشتری داده شود به همان نسبت بهره وری و عرق سازمانی افزایش یافته و موجبات رضایتمندی ارباب رجوع نیز فراهم می شود.

وی با اشاره به جایگاه والا و استراتژیک سازمان تامین اجتماعی و نقش آن در برقراری  آرامش و عدالت اجتماعی گفت: بودجه سال جاری این سازمان ٧٣ هزار میلیارد تومان است، در حالی که بودجه عمومی و جاری کشور با تامین منابع مالی از نفت، گاز، پتروشیمی، مالیات و گمرک و... ٢٠٠ هزار میلیارد تومان است.

زدا  گفت: هزینه های سازمان تامین اجتماعی ماهانه معادل٥ هزار و٢٠٠ میلیارد تومان است که برای ارائه خدمات به بیمه شدگان و مستمری بگیران صرف می شود.

مدیر کل تامین اجتماعی کردستان نیز در این نشست، ضمن ارائه گزارش عملکرد تامین اجتماعی استان، ‌کسب رتبه سوم کشور طی سال ٩٤ بر اساس ارزیابی عملکرد سازمان را نشانگر تلاش همکاران دانست.

فریدون خدابنده لو با اشاره به اهمیت جایگاه تکریم مراجعین گفت:  با توجه به افزایش روز افزون بیمه شدگان و رشد انتظارات مراجعین از این سازمان ضرورت دارد تا تمامی کارکنان، مسئولین و روسای شعب با تقویت نظام تعاملی و ارتباطی و افزایش توان پاسخگویی و تکریم مراجعین این موضوع را عنوان محور اساسی فعالیتها قرار دهند.

گفتنی است در این مراسم پس از برگزاری پنل پرسش و پاسخ، مسئولین واحدهای درآمد، اجراییات ، بازرسی و مستمریهای شعب و کارشناسان اداره کل کردستان به بیان نقطه نظرات، ومسایل  وارایه پیشنهادات پرداختند و در پایان ضمن تقدیر از آزادگان استان از ١٥ نفر از کارمندان نمونه و ساعی استان با اهدا لوح تقدیر قدردانی به عمل آمد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز