خبرگزاری کار ایران

مرگ کارگر آتش‌بار معدن فلورین طبس در حادثه‌کار

asdasd
کد خبر : ۴۰۳۵۰۵

پیش ازظهر روز گذشته (یکم شهریور ماه) یک کارگر آتش بار معدن سنگ فلورین شماره‌ 2 شهرستان طبس در اثر انفجار ناگهانی چالهای آتش باری جان خود را از دست داد.

به گزارش ایلنا، این حادثه حدود ساعت 10:15 صبح  روز گذشته در معدن سنگ فلورین شماره‌ی 2  شهرستان طبس دراستان خراسان جنوبی برای یکی از کارگران آتش بار به نام «حسن فاطمی » اتفاق افتاد که تحت مسئولت شرکت سرمایه‌گذاری توسعه نور  کار می کرد .

از قرار معلوم در هنگام حادثه آقای فاطمی که مسئولیت روشن کردن فتیله انفجاری آتشباری را به تنهایی بر عهده داشته به دلایلی نامعلومی  پس از انفجار ناگهانی  چالها ی انفجاری  بشدت مجروح می‌شود.

بر پایه این اطلاعات این کارگر حادثه دیده  پس از وقوع انفجار پس از طی مسافتی حدود 40 متری خود را به سختی  به درب  ورودی تونل می رساند.

به نقل از همکاران وی گفته شده است  آقای فاطمی پس از خروج از تونل  در حالی به زمین افتاد که از ناحیه سر وصورت وسینه بشدت مجروح شده بود.

طبق اظهارات آنان ،کارگرانی که خارج از تونل  در جان پناه مستقر بودندبه  کمک او رفتند که در نهایت این کارگر 50 ساله حین انتقال به بیمارستان طبس بر اثر شدت جراحات وارده و مشکلات تنفسی، جان خود را از دست داد.

گفتنی است؛ مراسم تدفین این کارگر امروز(سه شنبه 2 شهریور) در زادگاه وی روستای میان‌آباد بخش دستگردان شهرستان طبس  برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز