خبرگزاری کار ایران

تجمع دانشجویان دانشگاه صنعت نفت خاتمه یافت

asdasd
کد خبر : ۴۰۳۷۲۴

دانشجویان و دانش‌آموختگان دانشگاه صنعت نفت پس از سه هفته تجمع اعتراضی صبح امروز (سه شنبه 2 شهریورماه) طی بیانیه ادامه تجمعات خود را به حالت تعلیق درآوردند.

به گزارش ایلنا، دانشجویان و دانش‌آموختگان دانشگاه صنعت نفت پس از سه هفته تجمع اعتراضی صبح امروز (سه شنبه 2 شهریورماه) طی بیانیه ادامه تجمعات خود را به حالت تعلیق درآوردند که متن آن بدین شرح است: 

در ابتدا لازم مى دانیم از تمام افرادى که به هر نحو ما را در شکل گیرى این حرکت و ادامه حق خواهى فارغ التحصیلان و دانشجویان دانشگاه صنعت نفت کمک کردند، تشکر و قدرانى به عمل بیاوریم.

با توجه به اعتقاد جمیع افراد مبنى بر حرکت در چارچوب قانون و نظام مقدس جمهورى اسلامى ایران، اکنون متناسب با شرایط موجود، زمان آن رسیده است تا به دلایل ذیل بصورت موقت تجمع را به حالت تعلیق در آوریم:

١- پیگیرى از طریق رییس نهاد نمایندگى مقام معظم رهبرى در دانشگاه ها جناب حجت الاسلام محمدیان که منجر به درخواست ایشان از وزیر محترم نفت و تاکید ایشان بر عدم نقض عهد از طرف وزارت نفت شده است.

٢- پیگیرى هاى نمایندگان مجلس شوراى اسلامى؛ از جمله مى توان به تشکیل کمیته اى به دستور رییس کمیسیون انرژى جناب آقاى حسنوند مبنى بر مذاکره و پیگیرى موضوع جهت حل مشکل بوجود آمده براى تمام عزیزان، همکاری صمیمانه و دلسوزانه اکثریت اعضای محترم کمیسیون انرژی و تذکر و طرح سوال هاى سایر نمایندگان (حداقل ده نماینده) اشاره کرد.

٣- نظر به تلاش هاى معاونت پارلمانى وزارت نفت جناب آقاى دکتر بازرگانى مبنى بر حل مشکلات بوجود آمده و انتقال صحیح خواسته ها و شرایط به وزیر محترم نفت به منظور اقدام در خصوص رسیدگی به مطالبات به حق دانش آموختگان و دانشجویان دانشگاه صنعت نفت بر طبق صحبت هاى وزیر محترم نفت در کمیسیون انرژى.

٤- به علت طولانى شدن تجمع، امکان سوء استفاده از این حرکت حق خواهانه و کاملا صنفی مطرح مى باشد. استفاده از اهرم هاى قانونى جهت احقاق حقوق باید همیشه محفوظ بماند.

لذا با بررسى تمامى جوانب اکنون زمان مهلت دادن به مجلس و وزارت نفت مى باشد تا چنانچه عزمى بر حل مشکل استخدامى وجود دارد، در فرصت داده شده، برطرف گردد. لازم به ذکر است پیگیرى و مراجعه به نمایندگان مجلس توسط افراد همچنان بدون وقفه ادامه دارد.

بنابراین در حال حاضر افزایش و استمرار ملاقات حضورى نمایندگان مجلس در راستاى شفاف سازى حقوق خود گامى ارزشمندتر و پربازده تر خواهد بود. لذا از تمامى هم دانشگاهیان عزیز تقاضامندیم تلاش هاى خود را در راستاى پیگیرى مجدد از طریق نمایندگان در دو روز آتی متمرکز نمایند.

دانشجویان و دانش‌آموختگان دانشگاه صنعت نفت از روز یکشنبه (17 امردادماه) و در اعتراض به مسئله استخدامشان مقابل مجلس تجمع کرده بودند و این تجمع تا روز گذشته دوشنبه (1 شهریورماه) ادامه داشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز