خبرگزاری کار ایران

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

دولت یازدهم برای ایجاد عدالت منطقه‌ای تلاش می‌کند

asdasd
کد خبر : ۴۰۴۵۵۹

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: دولت یازدهم در تلاش برای ایجاد عدالت منطقه‌ای است که این برنامه در اقتصاد مقاومتی دیده شده و مدیریت این پروژه هم بر عهده این وزارتخانه است.

به گزارش ایلنا، «علی ربیعی» پیش از ظهر امروز در جمع تشکل‌های کارگری و سمن‌های استان کهگیلویه و بویراحمد با گرامیداشت هفته دولت به ویژگی‌های دولت شهید رجایی اشاره و اظهار کرد:  دولت رجایی یک دولت مردمی بود و خود شهید رجایی ادعای مردمی بودن نداشت، بلکه عمیقاً به مردم عشق می‌ورزید.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ادامه سخنان خود گفت: یکی از برنامه‌های دولت یازدهم حل نابرابری‌هاست، چرا که در طول سالیان متمادی نابرابری‌هایی در کشور شکل گرفت که یکی از این نابرابری‌ها، نابرابری منطقه‌ای است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی  در ادامه دولت یازدهم را دولت فکر، عقل و اندیشه خواند و تصریح کرد: در این دولت هر کسی به ما کمک کند و آجری روی آجر قرار دهد، مورد حمایت قرار می‌گیرد.

ربیعی در ادامه تصریح کرد: شرکای اجتماعی ما کارآفرینانی هستند که برای کار و رونق تولید از آنها حمایت می‌کنیم، ضمن اینکه دولت با خرد جمعی در کنار فکر و تدبیر مسائل را حل می‌کند.

وی در ادامه به اقدامات این وزارتخانه برای بازنشستگان اشاره کرد و گفت: یکی از مشکلات و بیماری‌های بازنشستگان جراحی عمل زانو بود که 800 میلیارد تومان برای بیمه تکمیلی آنها و سایر نیازمندی‌های آنها اختصاص دادیم.

ربیعی تصریح کرد: در سال‌های گذشته به دلیل افزایش تورم شکاف عمیق میان کارگران و دیگر افراد جامعه ایجاد شد که یکی از استراتژی‌های ما افزایش دستمزد کارگران بود که در طول سه سال اخیر حقوق کارگران بهبود پیدا کرد و متناسب با نرخ تورم در نظر گرفته شد.

وزیر تعاون ،کار و رفاه اجتماعی اضافه کرد: برای بازنشستگان تأمین اجتماعی متناسب با نرخ تورم برنامه‌ریزی کردیم و در حال اجرای این برنامه‌ها هستیم.

وی با اشاره به تنظیم قانون معلولان گفت: قانون حمایت از معلولان را به مجلس ارائه کردیم و خود من شدیداً پیگیر این قانون هستم.

ربیعی با اشاره به اینکه توجه ویژه‌ای به معلولان و افراد تحت پوشش بهزیستی دارم، افزود: بیشتر وقت خود را برای معلولان و افراد تحت پوشش بهزیستی گذاشتم و حتی به من وزیر بهزیستی هم می‌گویند.

وی در ادامه با اشاره به اقدامات این وزارتخانه در حوزه سلامت گفت: هر ساله تعداد زیادی تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرند و به همین خاطر پیوندها را تحت پوشش بیمه قرار دادیم.

وزیر تعاون ، کارو رفاه اجتماعی به سهام عدالت اشاره کرد و افزود: سهام عدالت در حال تبدیل شدن به قانون است که در زندگی مردم نقش داشته باشد و باید این سهام براساس عدالت توزیع شود.

وی در ادامه سخنان با اشاره به وحدت و همدلی میان مسؤولان استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مدیریت استان کهگیلویه و بویراحمد مدیریت خوبی است و مسؤولان با وحدت و همدلی در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند.

ربیعی در ادامه از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی قدردانی کرد  و به دیدار خود با آیت‌الله حسینی امام جمعه شهر یاسوج اشاره کرد و گفت: در صبحت‌های همه مسؤولان استان و امام جمعه شهر یاسوج رفع بیکاری و ایجاد اشتغال برای جوانان این استان یکی از دغدغه‌های مطرح شده بود که با این هماهنگی و وحدت می‌توان بیکاری را در استان کهگیلویه و بویراحمد کاهش داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز