خبرگزاری کار ایران

اکبر علیپور در گفتگو با ایلنا:

انتخابات بازرسان انجمن صنفی چادرملو نزدیک است/ کارفرما می گوید شکایتی نداریم

asdasd
کد خبر : ۴۰۴۸۰۶

رئیس انجمن صنفی کارگران معدن چادرملو (آسفالت طوس)می گوید: در ارتباط با احضار مجدد فعالان صنفی آسفالت طوس، کارفرما شاکی نیست.

«اکبر علیپور»، رئیس انجمن صنفی کارگران معدن چادرملو (شرکت آسفالت طوس)، در گفتگو با ایلنا با اشاره به احضار مجدد کارگران معدن چادرملو ( شرکت آسفالت طوس) گفت: اطلاعی از جزییات این احضار نداریم و بایستی هجدهم شهریورماه به دادگاه تجدید نظر استان یزد مراجعه کنیم.

وی در عین حال افزود: در تماس هایی که از طرف انجمن صنفی داشتیم، هم کارفرمای اصلی (معدن چادرملو) و هم شرکت پیمانکار ( شرکت آسفالت طوس) اعلام کرده اند که شکایتی از کارگران احضار شده ندارند، لذا دلیل این احضار هنوز نامشخص است.

لازم به ذکر است که در ماجرای اعتراضات صنفی  سال  93 در معدن چادرملو، برای چند تن از کارگران پرونده قضایی ساخته شد و پس از آن در سال  94 همه به جز 5 نفر تبرئه شدند و در نهایت آن 5 نفر هم حکم تعلیقی گرفتند.

علیپور در ادامه گفتگو با بیان این مطلب که انجمن صنفی کارگران معدن چادرملو با وجود همه سختی‌ها و مرارت‌ها،همچنان به دفاع از حقوق کارگران این معدن ادامه می‌دهد، گفت: انتخابات بازرسین انجمن در راه است.

وی ادامه داد: درخواست برگزاری انتخابات را ارسال کردیم و امیدواریم تا مهرماه مقدمات برگزاری این انتخابات فراهم شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز