خبرگزاری کار ایران

در اعتراض به بستن مسیر اصلی تردد؛

کارگران صنف حمل و نقل خرده بار خیابان شوش تجمعی صنفی برگزار کردند

asdasd
کد خبر : ۴۰۴۸۹۸

جمعی از کارگران صنف حمل و نقل خرده بار در خیابان شوش تهران، پیش از ظهر امروز در اعتراض به آنچه که مسدود شدن مسیر تردد خودروهای سنگین و نیمه سنگین حامل بار عنوان می‌شود، تجمعی صنفی برگزار کردند.

به گزارش ایلنا کارگرانی که در تجمع امروز حضور داشتند، افزودند: در کل نزدیک به چهار هزار نفر هستیم که روزانه از طریق حمل و جابه‌جایی بار کسبه محلی، تخلیه و بارگیری ماشین‌های حامل بار کسب درآمد می‌کنیم.

این کارگران افزودند: از قرار معلوم به واسطه اجرای عملیات تعریض قسمتی از خیابان شوش در محدوده خیابان بعثت، عبور و مرور خودروهای سنگین و نمیه سنگین حامل بار برای مدت سه روز آینده متوقف خواهد شد و از آنجایی که این اتفاق تاثیر مستقیم بر معاش روزانه آنها دارد، نسبت به این مشئله معترضند.

برپایه این اظهارات این تجمع از ساعت 9 صبح آغاز و تا حوالی ظهر ادامه داشت و در حدود 400 کارگر در آن خواستار تعبیه‌ یک مسیر جایگزین موقت برای عبور و مرور خودروهای حامل بار شده‌اند.

معترضان می‌گویند: از سوی راهنمایی و رانندگی مسیر اصلی تردد خوروهای سنگین و نیمه سنگین بسته شده است واگرچه عنوان می شود که این انسداد موقتی و برای مدت سه روز است اما در عین حال هیچ تضمینی وجود ندارد که پس از خاتمه مدت زمان تعیین شده امکان تردد خودروها دوباره محیا شود.

کارگران صنف حمل و نقل خرده بار همچنین تاکید کردند که اختلال در تردد خوروهایشان در این مسیر به معیشت 4 هزار نفر آسیب وارد می‌کند و خسارات جبران ناپذیری را به آنها وارد می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز