خبرگزاری کار ایران

کارگران شهرداری شوشتر چهار ماه مزد طلب دارند

asdasd
کد خبر : ۴۰۸۴۸۱

حدود 300کارگر خدماتی شهرداری شوشتر که تحت نظارت مستقیم شهرداری فعالیت می‌کنند بابت مطالبات مزدی وبیمه ای پرداخت نشده چهارماه طلبکارند.

منابع کارگری در شهرداری شوشتر با اعلام این خبر به ایلنا گفتند: این کارگران که تحت مسئولیت  مستقیم  شهرداری  در مناطق مختلف شهر شوشتر مشغول‌ کارند طی سه ماه گذشته به همراه یک ماه از دستمزد فرودین ماه سال گذشته (94) از کارفرمای خود طلب  دارند.

به گفته کارگران خدماتی شهرداری شوشتر ،یک ماه دستمزد فروردین ماه سال گذشته آنان مربوط به زمانی می شود که تحت قرار داد یک شرکت پیمانکاری در شهرداری مشغول کار بودند که همزمان با خروج پیمانکار، شهرداری ضمن عقد قرار داد مستقیم با کارگران مسئولیت پرداخت یک ماه مطالبات مزدی وبیمه ای همه کارگران را بررعهده گرفت که هنوز پرداخت نشده است.

کارگران در ادامه تصریح کردند؛ جدا از موضوع به تاخیر افتادن مطالبات مزدی ،شهرداری به اندازه چهار ماه دستمزد پرداخت نشده  ، حق بیمه آنها  را به تامین اجتماعی واریز نکرده است.

به گفته آنان، تاخیر در پرداخت حق بیمه آنان باعث شده که اداره تامین اجتماعی شوشتر از تمدید وتعویض دفترچه های در مانی آنان خوداری کند.

در خصوص پرداخت نشدن معوقات مزدی وبیمه   کارگران شهرداری شوشتر می گویند که کمبود نقدینگی و نبود منابع مالی دلیل بروز این اتفاق بوده است .

از قرار معلوم مشکل مزد پرداخت نشده، تنها مختص کارگران  خدماتی شهرداری شوشتر نمی‌شود بلکه سایر کارگران وکارکنان شهرداری نیز به مشکل حقوق معوقه دچار شده‌اند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز