خبرگزاری کار ایران

سفره‌های خالی کارگران کشت و صنعت مهاباد / مسئولان فقط وعده می‌دهند

asdasd
کد خبر : ۴۰۸۹۱۱

مطالبات مزدی حدود دویست کارگر مجتمع کشت و صنعت مهاباد همچنان پرداخت نشده مانده است. این کارگران تا چهارده‌ماه معوقات مزدی دارند.

جمعی از کارگران مجتمع کشت و صنعت مهاباد در تماس با ایلنا از عدم پرداخت مطالبات مزدی خود خبر دادند.

از قرار معلوم، حدود دویست نفر از کارگران شاغل در شرکت‌های چهارگانه سبز مهاباد شامل کشت و صنعت مهاباد، مجتمع دامداری و صنعتی مهاباد، مجتمع هما مرغ مهاباد و سردخانه زمزم مهاباد تا 14 ماه مطالبات مزدی پرداخت نشده دارند.

به گفته کارگران در این 14 ماه فقط مبالغی به عنوان علی‌الحساب به آنها پرداخت شده ولی بخش اعظم مطالبات مزدی آنها پرداخت نشده باقی مانده است.

کارگران می‌گویند: مدیر عامل مجتمع وعده‌ داده‌است که قبل از عید قربان مبلغی از این مطالبات را به صورت اقساطی به آنها پرداخت کند.

این کارگران ضمن انتقاد از وعده‌های توخالی مسئولان در ماههای گذشته می‌گویند: پارسال عید قربان تجمعی برگزار کردیم و در آن، پلاکاردی داشتیم با این مضمون که سفره‌های ما خالی از نان است، حالا بعد از گذشت یک سال نه تنها مطالبات ما پرداخت نشده، بلکه سفره‌های ما خالیتر هم شده است.

این کارگران در مرداد ماه در اعتراض به عدم پرداخت معوقات، بیش از ده روز مقابل درب مجتمع چادر زدند، اما نتوانستند با این اعتراض به مطالبات خود دست پیدا کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز