خبرگزاری کار ایران

دومین روز از تجمع کلاه زردها مقابل سازمان مدیریت/ از وعده های شفاهی خسته ایم

asdasd
کد خبر : ۴۱۴۰۰۸

امروز، برای دومین روز متوالی اپراتورهای پست های فشار قوی برق مقابل سازمان مدیریت تجمع کردند.

اپراتورهای پست های فشار قوی برق در تماس با ایلنا از ادامه اعتراض صنفی خود در تهران خبر دادند.

این کارگران که از شهرهای مختلف برای پیگیری مطالبات صنفی خود به تهران آمده اند، امروز (پنجم مهرماه) برای دومین روز متوالی تجمع برگزار کردند.

از قرار معلوم، تجمع امروز  از ساعت ده صبح مقابل دفتر استخدامی سازمان مدیریت و برنامه ریزی، در تهران برگزار شده و در آن حدود 300 نفر از اپراتورها شرکت دارند.

این اپراتورها خواسته اصلی خود را اجرای طرح کارگر دائم عنوان کردند و گفتند: نگرانی اصلی ما این است که سازمان مدیریت در جهت پیگیری سیاست های خصوصی سازی وزارت نیرو، از اجرای این طرح چشم پوشی کند و تبدیل قرارداد اپراتورهای پست های فشار قوی به قرارداد دائم به دست فراموشی سپرده شود.

از قرار معلوم، پس از تجمع روز گذشته مقابل سازمان مدیریت، مسئولان سازمان به تجمع کنندگان وعده های شفاهی داده اند اما معترضان می گویند در ماههای گذشته این چندمین بار است که از شهرهای دور و نزدیک به تهران می آییم و دیگر از وعده های شفاهی خسته شده ایم، بهتر است مسئولان به جای وعده های پی در پی، در پی قانونی کردن روند کار باشند.

علاوه بر این، این معترضان عصر روز گذشته تجمعی مقابل مجلس شورای اسلامی ترتیب دادند و توانستند با اعضای کمیسیون انرژی مجلس، مطالبات خود را مطرح کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز