خبرگزاری کار ایران

رئیس کانون عالی کارگران بازنشسته:

مستمری بازنشستگان کافی نیست/ بیمه تکمیلی از نان شب‌هم واجب‌تر است

asdasd
کد خبر : ۴۱۴۴۳۴

رئیس کانون عالی بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تامین اجتماعی تاکید کرد: بیمه حقی است همگانی که باید در اختیار همه کارگران و بازنشستگان قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی‌اصغر بیات که در راهپیمایی بازنشستگان تامین اجتماعی در پارک آب و آتش شرکت کرده بود گفت: سازمان تامین اجتماعی در تلاش بوده که بیمه بازنشستگان ارزان شود زیرا بازنشستگان با توجه به مستمری‌هایی که دریافت می‌کنند توان پرداخت هزینه‌های بالا برای بیمه را ندارند.

بیات با اشاره به برگه سهام عدالت متعلق به بازنشستگان گفت: این برگه‌ها از سال 85 در اختیار بازنشستگان قرار گرفته که عده‌ای از آن برخوردار و عده‌ای دیگر نیز آنها را در اختیار ندارند.

وی افزود: در خصوص وضعیت پرداختی‌های بازنشستگان در مجلس بررسی هایی صورت گرفته که از دولت می‌خواهیم این بررسی‌ها را تکمیل کند.

رئیس سازمان بازنشستگان با اشاره به اینکه کانون بازنشستگان در 330 شهر کانون شهرستانی و استانی دارد گفت: کانون پیگیر مشکلات بازنشستگان است و تا حل تمامی مشکلات بازنشستگان و مستمری‌بگیران آنها را پشتیبانی می‌کنند.

وی در پایان افزود: بیمه تکمیلی از نان شب هم برای بازنشستگان واجب‌تراست. از این رو از وزیر کار و رفاه می‌خواهیم که به مشکلات بیمه تکمیلی بازنشستگان رسیدگی کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز