خبرگزاری کار ایران

نارضایتی کارگران شهرداری شوشتر از واکنش مسئولان/ کاهش 400 هزار تومانی مزد با آمدن نخستین پیمانکار

asdasd
کد خبر : ۴۱۵۴۳۷

حدود 180 کارگر شهرداری شوشتر از مسئولان این شهر ستان به دلیل بی توجه ای به خواسته صنفی آنان در تجمع روز پنجم مهر ماه انتقاد کردند.

به گزارش ایلنا ،حدود  180 نفر از کارگران مجموعه شهرداری شوشتر که روز (دوشنبه 5مهرماه) در اعتراض به تغییر تصمیم مدیران شهری برای بازگرداندن پیمانکاران نیروی انسانی مقابل ساختمان فرمانداری و دفتر نماینده شوشتر درمجلس تجمع کردند از بی توجه ای این مسئولان نسبت به مطالبات صنفی خود گله مند شدند.

این کارگران با بیان اینکه در روز تجمع هیچ یک از مسئولان فرمانداری و اعضای دفتر نماینده شوشتر به خواسته قانونی کارگران شهرداری پاسخ قاطعانه ای ندادند در ادامه گفتند :ما کارگران  شاغل در سازمان‌های زیر مجموعه شهرداری شوشتر با   امید به حمایت مسئولان  به دفاتر آنان مراجعه کردیم اما هنوز واکنشی که بیانگر توجه آنها به مشکلاتمان باشد را ندیده‌ایم.

آنان با بیان اینکه مسئولان این شهرستان به ظاهر با  کارگرانی همانند ما  که چندیدن ماه  دستمزد معوقه نیزطلب دارند همراه هستند اما در واقع   ما بدون حامی هستیم در ادامه تصریح کردند: در تجمع یک روزه خود متوجه شدیم  مسئولان شهری و اعضای شورای شهر شوشتر نمی خواهند به صورت مستقیم درگیر مشکلاتمان بشوند.

به گفته  کارگران شهرداری شوشتر پیش از این ما کارگران  تجربه کار کردن برای پیمانکاران مختلف و بدحسابی‌های آنها را داشته‌ایم و برای همین از تکرار به خطر افتادن امنیت شغلی خود به شدت نگرانیم.

طبق اظهارات این کارگران؛با ذکر نمونه بیش از یک ماه است که کارگران واحد تنظیف وحمل زباله شهرداری شوشتر به اجبار شهرداری با یک شرکت پیمانکاری بدون امضاء قرار داد، همکاری دارند که در نتیجه آن  اولین دستمرد آنان حدود 400 هزار تومان کم شده  بود.

این کارگران با ابراز نگرانی  از وضعیت بوجود آمده برای مجموعه کارگران شهرداری شوشتر  تصریح کردند: از کلیه  مسئولان شهری وشهرستانی می خواهیم با درک همه مشکلاتی که در نتیجه حضور پیمانکاران برای مجموعه کارگران شهرداری  بوجود می آید در خصوص  تصمیمی که اخیرا برای بازگردان پیمانکاران به شهرداری  گرفته شدهبه کارگران کمک کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز