خبرگزاری کار ایران

دبیرخانه کارگر قزوین:

کارگران قزوین نتوانستند با هیات دولت صحبت کنند

asdasd
کد خبر : ۴۱۶۳۱۲

یک فعال صنفی کارگری در استان قزوین می‌گوید: باوجود اطلاع قبلی در جریان سفر اخیر هیات دولت به استان قزوین، جامعه کارگری این استان موفق به طرح مشکلات صنفی خود نشد.

عید‌علی کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا بابیان اینکه در زمان حضور 2 روزه ریاست جمهوری در استان قزوین مطالبات جامعه کارگری از طریق این تشکل صنفی خواستار فرصتی برای دیدار با مسئولان بود تا مطالبات صنفی خود را مطرح کند.

وی گفت: قرار بود از طرف جامعه کارگری مطالبات خود را مطرح کنیم که به دلیل طولانی شدن سخنرانی افراد دیگر، این وقت به ما نرسید.

کریمی بابیان اینکه مطالباتی که کارگران قصد طرح آن را داشتند به موضوعات مهمی مانند در خواست بازگشت لایحه اصلاح قانون کار، حفظ استقلال سازمان تامین اجتماعی، تامین امنیت شغلی، افزایش دستمزد کارگران وهمسان سازی حقوق بازنشستگان بود، افزود: متاسفانه با وجود اطلاع کتبی به مسئولان مربوطه کارگران حتی امکان نیافتند که به صورت شفاهی این مطالبات را مطرح کنند.

این فعال کارگری افزود: در حال حاضر  بسیاری از مطالبات جامعه کارگری که به عنوان حقوق مسلم آنهاست نادیده گرفته شده است به همین دلیل از دولت در خواست پیگیری ورفع مشکلات بنیادین را داریم.

این فعال کارگری از دولت خواست تا حداقل با انجام یک سفردیگر به استان قزوین زمینه وصول مطالبات قانونی کارگران را فراهم کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز