خبرگزاری کار ایران

جمعی از کارکنان شرکتی مخابرات:

از بی‌عدالتی در مخابرات خسته‌ایم/ نمایندگان مجلس رسیدگی کنند

asdasd
کد خبر : ۴۱۸۱۱۱

کارکنان شرکتی مخابرات خواستار رفع تبعیض میان کارکنان رسمی و شرکتی مخابرات شدند.

جمعی از کارکنان شرکتی مخابرات در تماس با ایلنا از ادامه نابرابری در مخابرات انتقاد کردند.

این کارکنان که تعداد آنها در سراسر کشور بیش از چند صد نفر است، می‌گویند پس از سالها کار کردن، هنوز قرارداد مستقیم نداریم و طرح طبقه‌بندی مشاغل برای ما اجرا نمی‌شود.

این کارکنان که تعدادی از آنها دارای مدرک تحصیلات دانشگاهی هم هستند در حدود حداقل دستمزد، دریافتی دارند و این در حالیست که هم‌رده‌های رسمی آنها تا بیش از دو برابر، دستمزد می‌گیرند.

این کارکنان که سیزدهم و چهاردهم مهرماه از سراسر کشور به تهران آمدند و مقابل مجلس تجمع کردند می‌گویند دیگر از بی‌عدالتی به ستوه آمده ایم. نمایندگان مجلس وعده‌داده‌اند که ظرف چند هفته آینده وضعیت ما را رسیدگی می‌کنند و ما برای چندمین بار، منتظر تحقق وعده‌ها هستیم.

یکی از این کارکنان که ساکن شهرستان شوشتر در خوزستان است می‌گوید در شهر ما بیش از 50 نفر نیروی شرکتی مخابرات وجود دارد و ما بارها برای تبدیل وضعیت اقدام کرده‌ایم، حتی دیداری با نماینده مردم شوشتر در مجلس داشته‌ایم، اما تا کنون هیچ نتیجه‌ای نگرفته‌ایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز