خبرگزاری کار ایران

یک ماه از مطالبات کارگران نی‌شکر هفت تپه پرداخت شد/ ادامه تجمع صنفی مقابل ساختمان مدیریت

asdasd
کد خبر : ۴۱۹۱۰۸

در حالی که اعتراضات آرام صنفی بیش از یک هزار کارگربخش صنعتی مجتمع نی شکر هفت تپه امروز (شنبه 24 مهر ماه) ادامه دارد، یکی از کارگران این واحد صنعتی از پرداخت یک ماه از معوقات مزدی کارگران خبر داد.

تعدادی از کارگران این واحد تولیدی با اعلام این خبر گفتند: صرف نظر از این که روز پنجشنبه گذشته (22 مهر ماه) معادل یک ماه از مجموع دوتا 4 ماه معوقات مزدی کارگران رسمی وقرار دادی پرداخت شده است اما نگرانی از وضعیت نامعلوم کارخانه باعث شد تا آنها امروز نیز اعتراضات صنفی خود را دنبال کنند.

به گفته منابع خبری ایلنا در شهرستان شوش، تقریبا از ابتدای سال جاری حدود هزار کارگر کارخانه نی شکر هفت تپه  در حال برپا کردن اجتماعات صنفی هستند.

از قرار معلوم این چندمین مرتبه‌ای است که کارگران این واحد تولیدی در سال جاری بابت معوقات مزدی خود دست به برپایی اجتماعات صنفی زده‌اند.

آنان بابیان اینکه کارگران خواهان مشخص شدن وضعیت پرداخت مطالبات معوقه وتامین امنیت شغلی هستند، گفت: تا این لحظه از جانب مدیریت کارخانه و مسئولان اداری شهرستان شوش پاسخ مشخصی به این خواسته‌های کارگران داده نشده است.

به گفته این کارگران، مجموع مطالبات کارگران رسمی وقرار دادی به ترتیب  یک ماه  وسه ماه مزد معوقه است که از کارفرمای انتظار دارند ضمن بر طرف کردن مشکلات بیمه ای کارگران قرار دادی مابقی مطالبات سال جاری آنان را پرداخت کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز