خبرگزاری کار ایران

شورای اپراتورهای پست‌های فشار قوی برق:

منتظر رای آوردن طرح یکسان‌سازی در صحن علنی مجلس هستیم/ سازمان مدیریت ابلاغیه را امضا کند

asdasd
کد خبر : ۴۲۳۵۴۳

اعضای شورای اپراتورهای پست های فشار قوی برق می‌گویند: پس از تصویب طرح یکسان سازی اپراتورها در کمیسیون اجتماعی مجلس، منتظر رای آوردن آن در صحن علنی مجلس هستیم.

تعدادی از اعضای شورای اپراتورهای پست‌های فشار قوی برق در تماس با ایلنا از انتظار برای تصویب قطعی طرح یکسان‌سازی  خبر دادند.

به گفته این اپراتور‌ها، درتاریخ ۲ آبان ۱۳۹۵ در کمسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، کلیات طرح یکسان سازی اپراتورهای قرارداد کارمعین پست‌های فشار قوی برق با سایر پرسنل رسمی و پیمانی رای آورد و در دستور کار رای گیری در صحن علنی قرار گرفت.

آن‌ها افزودند: پراتورهای کارمعین بعد از قریب به سه سال سرگردانی درکمیسیون‌های مجلس توانستند کلیات طرح را با کمک نمایندگان مجلس به تصویب برسانند و حال منتظر اوردن رای مثبت در صحن علنی هستند تا فشار روحی وارده بر این قشر کمتر شود.

این فعالان کارگری در ادامه افزودند: به موازات طرح مزبور، اعضا شورای اپراتوری با وزارت نیرو و سازمان مدیریت جلساتی پیرو مطالبات خود برگزار کرد که ماحصل آن تدوین ابلاغیه ایی به وزارت نیرو مبنی بر تبدیل قرارداد اپراتورهای کارمعین به کارگری دایم شد و اکنون نزدیک به هشت ماه از تدوین ابلاغیه گذشته و منتظر امضا آن توسط معاونت توسعه منابع انسانی سازمان مدیریت هستیم.

آن‌ها در پایان گفتند: حال جامعه اپراتور‌ها انتصابات اخیر در معاونت توسعه منابع انسانی سازمان مدیریت را به فال نیک گرفته تا با امضا ابلاغیه فوق الذکر قدم مثبت و خیری در جهت امنیت شغلی اپراتورهای قرارداد کارمعین پستهای فشارقوی برق برداشته شود و این جهادگران خاموش صنعت برق با دلگرمی مضاعف به آبادانی این خاک و بوم همت گمارند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز