خبرگزاری کار ایران

در رابطه با آموزش مهارت‌های‌ فنی صورت گرفت؛

امضا یادداشت تفاهم همکاری میان ایران و روسیه

محمد امین سازگارنژاد معاون وزیر و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای که به کشور روسیه سفر کرده است با مدیر کل مسابقات جهانی روسیه تفاهم نامه همکاری امضا کرد .

به گزارش ایلنا، سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور (TVTO) با هدف  توسعه منابع انسانی و گسترش آموزش های مهارتی و غیر رسمی در بهبود آگاهی و پیشبرد ظرفیت های افراد در توسعه پایدار با اتحادیه مسابقات جهانی روسیه تفاهم نامه همکاری امضا کرد.

این تفاهم نامه همکاری که به امضای دکتر محمد امین سازگارنژاد معاون وزیر و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای و آقای روبرت نایلویچ اورازاف رسید بر مواردی مثل سازماندهی دوره های آموزش فنی و حرفه ی، بکارگیری تسهیلات برای آموزش منابع انسانی ماهر و نیمه ماهر موردنیاز در زمینه رشته های فنی و حرفه ای، پداگوژی و کارآفرینی با هدف تبادل اطلاعات و تجربیات بین طرف های ایرانی و روسی تاکید کرد .

در این یاداداشت تفاهم همکاری به برگزاری سمینارهای علمی، ملاقات و بازدید های مطالعاتی کوتاه مدت از هر دو کشور، اعزام مدیران، کارشناسان و مربیان حوزه های مرتبط از سازمان آموزش فنی و حرفه ای  و مرکز تربیت مربی و تبادل کارشناس و کارآموز/ رقابت کننده (در مسابقات ملی مهارت ایران و روسیه) با هدف گسترش و توسعه همکاری های مشترک تاکید شده است .

ارائه استانداردها، محتوای، منابع و تجهیزات آموزشی مرتبط در حوزه تربیت مربی ائه آموزش های به روز و جدید به مربیان سازمان آموزش فنی و حرفه ای و کارشناسان روسی از طریق دوره های آموزشی، سمینارها، کارگاهها و بازدیدهای مطالعاتی طرفین از دیگر مواد این تفاهم نامه همکاری است .

کد خبر : ۴۲۵۸۴۲