خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس:

بررسی لایحه اصلاح قانون کار ادامه دارد

asdasd
کد خبر : ۴۲۶۵۷۹

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس می‌گوید اصلاح در قانون کار باید به نفع کارگران باشد از این رو کمیسیون اجتماعی مجلس لایحه اصلاح قانون کار را با وسواس بررسی می‌کند تا حقوق کارگران تضییع نشود.

«سلمان خدادادی» در گفتگو با ایلنا با اعلام این مطلب، اظهار داشت: در بررسی لایحه اصلاح قانون کار در نظر گرفتن منافع کارگران و تشکل های کارگری و کارفرمایی به عنوان شرکای اجتماعی دولت اولویت دارد. 

البته خدادی اشاره‌ای به اینکه مجلس مطابق درخواست های جامعه کارگری لایحه اصلاح قانون کار را به دولت بازمی‌گرداند، نکرد اما تاکید کرد که کمیسیون اجتماعی مجلس لایحه ای را که به نفع کارگران و کارفرمایان نباشد تصویب نخواهد کرد. 

پس از آغاز بررسی لایحه اصلاح قانون کار، تشکل های کارگری تاکید داشتند که دولت باید به علت عدم رعایت سه جانبه گرایی لایحه اصلاح قانون کار را از مجلس پس می‌گرفت. 

در همان زمان رئیس کمیسون اجتماعی مجلس به ایلنا گفته بود  که دولت می‌تواند با ارسال یک نامه تقاضای استرداد لایحه اصلاح قانون کار را ارائه دهد.

اصرار رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس بر ادامه بررسی لایحه اصلاح قانون کار و نادیده گرفتن اعتراض کارگران در حالی است که نهادهای صنفی کارگری قصد دارند تا در این خصوص تجمع اعتراضی برپا کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز